Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 12/05/2021.

Opis stanowiska pracy

Jeśli spełniasz poniższe niezbędne wymagania: 

  • wykształcenie wyższe
  • minimum 5- letnie doświadczenie zawodowe z obszaru IT lub minumum 3 letnie doświadczenie zawodowe w udzielaniu zamówień publicznych, pracy związanej ze stosowaniem przepisów prawa zamówień publicznych lub kontroli postępowań o udzielanie zamówień publicznych
  • minimum 5 lat stażu pracy

Twoim atutem są:

  • wykształcenie wyższe (informatyka, bezpieczeństwo informacji, bezpieczeństwo wewnętrzne,  ubezpieczenia społeczne, rachunkowość, ekonomia, administracja, zamówienia publiczne, kontroling, audyt wewnętrzny, audyt śledczy, zarządzanie ryzykiem )
  • studia podyplomowe (kontrola wewnętrzna, audyt, kontroling, audyt bezpieczeństwa, prawo pracy, prawo finansowe, inwestycje, kontrola finansowa, finanse publiczne, zamówienia publiczne, administracja, audyst systemów informatycznych)

 Posiadasz dodatkowe umiejętności:

  • umiejętność obsługi programów wchodzących w skład pakietu MS Office (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook)
  • orientacja na cel
  • orientacja na jakość
  • komunikacja
  • współpraca
  • elastyczność
  • nastawienie na rozwój
  • negocjowanie i wywieranie wpływu
  • podejmowanie decyzji
  • radzenie sobie w trudnych sytuacjach
  • rozwiązywanie problemów

 

Na stanowisku ds. kontroli możesz rozwijać zawodową karierę będąc odpowiedzialnym za:

  • przeprowadzanie w Zakładzie kontroli instytucjonalnej oraz postępowań wyjaśniających,
  • weryfikację prawidłowości dokumentacji sporządzanej przez Centra Kontroli Wewnętrznej w ramach realizowanych kontroli i postępowań wyjaśniających,
  • kierowanie zespołami kontrolującymi złożonymi z pracowników Departamentu i CKW lub innych komórek organizacyjnych Zakładu,
  • analizę i opracowywanie wyników przeprowadzonych kontroli oraz sporządzanie bieżących informacji w tym zakresie,
  • przygotowywanie propozycji tematów do rocznego planu kontroli Zakładu,
  • opracowywanie programów kontroli.

Prześlij następujące dokumenty:

  • CV
  • list motywacyjny
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodwe

 

Termin, do którego należy składać dokumenty 4 maja 2021 roku

Wymagania

Co jeszcze trzeba wiedzieć:

  • poszukujemy dwóch kandydatów na stanowisko
  • proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną (przeprowadzoną w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line)
  • skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne        
  • oferta niekompletna, niepodpisana oraz bez wymaganej i podpisanej klauzuli nie będzie rozpatrywana
  • dokumenty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane              

U nas zyskasz:

  • stabilne zatrudnienie
  • atrakcyjne wynagrodzenie, system nagród
  • bogaty pakiet benefitów
  • szansę budowania własnych kompetencji i współpracy zespołowej

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Wyposażenie stanowiska pracy:

  • sprzęt komputerowy,
  • sprzęt biurowy.

Warunki wykonywania pracy:

  • sprzęt komputerowy,
  • sprzęt biurowy.
    Warunki wykonywania pracy:
  • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
    polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
  • wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem wewnętrznym ZUS,
  • konieczność poruszania się po całym obiekcie,
  • konieczność wykonywania pracy poza biurem,
  • konieczność odbywania podróży służbowych,
  • praca ma charakter terenowy,
  • budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
  • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze,
  • wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
  • drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
  • w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

 

Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści:

„Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.”

Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.

Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zuspl) w zakładce "Praca w ZUS".

Prezentacja firmy

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest państwową jednostką organizacyjną posiadającą... osobowość prawną, zajmującą się gromadzeniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne obywateli oraz dystrybucją świadczeń (np. emerytur, rent, zasiłków chorobowych lub macierzyńskich) w wysokości i na zasadach ustalonych w przepisach powszechnie obowiązujących.

Zakład wykonuje również zadania określone w innych ustawach lub zlecone przez inne instytucje.

Zakład jest pionierem w zakresie wprowadzania w Polsce usług typu e-goverment umożliwiających załatwianie spraw w formie elektronicznej - Platforma Usług Elektronicznych ZUS.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
10/05/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
2
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja Publiczna , Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa , Praca Inne
do góry