Opis stanowiska pracy


Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw przetwarzania i publikacji danych przestrzennych w Wydziale Analiz, Departament Informatyzacji

00-926 Warszawa ul. Żurawia 6/12

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Realizuje prace związane z automatyzacją procesów realizowanych w Głównym Urzędzie Geodezji i Kartografii
  • Realizuje prace badawczo-rozwojowe w obszarze narzędzi informatycznych przetwarzających i publikujących dane przestrzenne
  • Realizuje prace związane z prowadzeniem badań, analiz oraz przetworzeń na potrzeby realizacji zadań Głównego Geodety Kraju
  • Współpracuje przy tworzeniu wymagań na rozwój systemów teleinformatycznych oraz odbiorach produktów z tego zakresu
  • Współpracuje z instytucjami i administracją publiczną w zakresie wykorzystania i wymiany danych przestrzennych


Warunki pracy


  • praca biurowa z wykorzystaniem komputera

  • praca w warunkach narażenia na stres

  • wyjazdy służbowe

  • wystąpienia publiczne związane z funkcjonowaniem komórki organizacyjnej


Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (są podjazdy oraz winda dostosowana dla osób z niepełnosprawnością ruchową oraz osób niewidomych).


Węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze budynku.


Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym i głuchoniemym.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe informatyczne, geoinformatyczne, geodezyjne lub pokrewne


doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
w zakresie wykorzystania technologii GIS


pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość języka programowania Python, w szczególności w kontekście programowania zorientowanego na dane
  • Znajomość języka zapytań SQL
  • Znajomość narzędzi i oprogramowania GIS, jak np. ArcGIS, QGIS
  • Znajomość przepisów ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej
  • Znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz przepisów wykonawczych
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej oraz pracy zespołowej
  • Samodzielność, odpowiedzialność
  • Systematyczność, dokładność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Studia podyplomowe w zakresie przetwarzania danych
  • Znajomość narzędzi WebGIS, jednego z: MapServer, ArcGIS Server, QGIS Server, GeoServer
  • Podstawowa znajomość środowiska Linux
  • Podstawowa znajomość konteneryzacji w środowisku Docker
  • Podstawowa znajomość wybranego frameworka webowego Python (np. Flask, FastAPI)
  • Przeszkolenie w zakresie znajomości standardów dotyczących zarządzania, wymiany i udostępniania danych przestrzennych oraz umiejętności tworzenia usług sieciowych, w tym programowanie oraz zarządzanie danymi
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (B1)
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i interpersonalne


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie związane z obowiązkiem lustracyjnym - dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-11-24
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Główny Urząd Geodezji i Kartografii
    ul. Żurawia 6/12; 00-926 Warszawa

    lub
    za pośrednictwem platformy ePUAP /887pujdw65/skrytka

    lub
    na adres mailowy rekrutacje@gugik.gov.pl

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    18/11/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Podobne oferty pracy

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi