Opis stanowiska pracy


Komenda Stołeczna Policji w Warszawie

Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw dokumentacji kontrolno-analitycznej zadań inwestycyjno-remontowych w Wydziale Inwestycji i Remontów

00-150 Warszawa Ul. Nowolipie 2

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Opracowuje projekty odpowiedzi/wyjaśnień do organów kontrolnych w zakresie realizowanych przez wydział zadań inwestycyjno-remontowych,
  • Przygotowuje i sporządza analizy z zakresu realizowanych zadań inwestycyjno - remontowych,
  • Sporządza projekty pism/wystąpień do organów administracji publicznej,
  • Bierze udział w pracach zespołu powołanego do uzgadniania Programu Inwestycji,
  • Uczestniczy w sporządzaniu/opracowywaniu projektów wystąpień do Komendy Głównej Policji w zakresie planowanych zadań inwestycyjno-remontowych,
  • Uczestniczy w opracowywaniu projektów decyzji, procedur i koncepcji realizacji zadań wydziału w zakresie inwestycji i remontów prowadzonych w obiektach KSP i jednostkach organizacyjnych Policji działających na obszarze jej działania,
  • Przygotowuje okresowe raporty i sprawozdania z realizacji zadań inwestycyjno - remontowych,
  • Sporządza projekty umów, porozumień, aneksów w zakresie współfinansowania przez samorządy budowy/remontów obiektów KSP.


Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa,

  • Praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,

  • Stały duży dopływ informacji i gotowość do odpowiedzi,

  • Zagrożenie korupcją,

  • Zagrożenie porażenia prądem elektrycznym,

  • Zagrożenie poparzeniem,

  • Zagrożenie pożarowe i wybuchowe,

  • Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Komendy Stołecznej Policji:
    https://ksp.bip.policja.gov.pl/ksp/deklaracja-dostepnosci/34824,Deklaracja-dostepnosci.html



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

  • Proponowane wynagrodzenie zasadnicze według mnożnika 3,5000 kwoty bazowej (Wynagrodzenie zasadnicze
    członka korpusu służby cywilnej jest ustalane z zastosowaniem podanego mnożnika kwoty bazowej . Kwotę bazową określa ustawa budżetowa na dany rok). Dodatek za wysługę lat od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego wzależności od udokumentowanego stażu pracy

  • UWAGA! LIST MOTYWACYJNY ORAZ WSZYSTKIE OŚWIADCZENIA MUSZĄ BYĆ OPATRZONE AKTUALNĄ DATĄ (korespondującą z datą złożenia dokumentów) ORAZ WŁASNORĘCZNIE PODPISANE. 

  • Oferty z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone.

  • Kandydaci/kandydatki , którzy spełnili wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie kolejnego etapu selekcji.

  • Pracownikowi może być nadany przydział organizacyjno – mobilizacyjny.

  • Informacje na temat Procedury zgłoszeń wewnętrznych w KSP znajdują się na stronie:
    https://ksp.policja.gov.pl/pl/policjanci-i-pracownicy/sygnalisci/64890,Wewnetrzna-procedura-dokonywania-zgloszen-naruszen-praw-i-podejmowania-dzialan-n.html 



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
: powyżej 2 lat w obszarze sporządzania, prowadzenia i obiegu dokumentacji kontrolnej i analitycznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie wiedzy z zakresu bardzo dobrej znajomości ustaw: - Kodeks cywilny w zakresie umowy o roboty budowlane, - Prawo budowlane, - o finansach publicznych w zakresie zasad gospodarowania środkami publicznymi, - o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w zakresie zasad odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych oraz aktów wykonawczych.
  • Posiadanie kompetencji miękkich: stosowania prawa, analizy i syntezy informacji, argumentowania, formułowania wniosków i opinii.
  • Posiadanie umiejętności: obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office.
  • Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość ustawy: Prawo zamówień publicznych w zakresie zasad i trybów udzielania zamówień.
  • Przeszkolenie z zakresu zamówień publicznych.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających jednoznacznie długość i rodzaj wymaganego doświadczenia zawodowego (długość doświadczenia potwierdzają np. świadectwa pracy – w przypadku zakończonych stosunków pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu ze wskazaniem daty rozpoczęcia pracy – jeśli stosunek pracy trwa nadal lub zaświadczenie o odbytych praktykach/stażach/wykonywaniu pracy w ramach umów cywilnoprawnych/wolontariatu, natomiast obszar doświadczenia potwierdzają m.in. zakresy obowiązków, opisy stanowisk pracy).
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku kandydat/kandydatka nie pracował/ła, nie pełnił/ła służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był/była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później.(Dz. U. z 2023 r. poz. 342, z późn. zm.)
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych ( Dz. U. z 2025 poz. 1209) .
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających jednoznacznie długość i rodzaj wymaganego doświadczenia zawodowego (długość doświadczenia potwierdzają np. świadectwa pracy – w przypadku zakończonych stosunków pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu ze wskazaniem daty rozpoczęcia pracy – jeśli stosunek pracy trwa nadal lub zaświadczenie o odbytych praktykach/stażach/wykonywaniu pracy w ramach umów cywilnoprawnych/wolontariatu, natomiast obszar doświadczenia potwierdzają m.in. zakresy obowiązków, opisy stanowisk pracy).
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego z przeszkolenia w zakresie zamówień publicznych.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-10-27
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:

    Wydział Doboru
    Komenda Stołeczna Policji,
    Aleja Solidarności 126, 01-195 Warszawa;
    bezpośrednio bądź za pośrednictwem poczty; z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym „Oferta pracy WIR-5/X/25”

    W formie elektronicznej poprzez:
    1) Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej (e-PUAP) lub
    2) pocztę elektroniczną na adres e-mail: dobor@ksp.policja.gov.pl

    Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    17/10/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Podobne oferty pracy

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi