Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Sportu i Turystyki w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw gospodarki magazynowej w Wydziale Logistycznym w Biurze Dyrektora Generalnego

00-082 Warszawa ul. Senatorska 14

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przygotowuje dokumentację w celu udzielenia zamówienia publicznego w zakresie materiałowym prowadzonych magazynów, w szczególności opisy przedmiotu zamówienia, projekty umów, określa kryteria oceny ofert oraz warunki udziału w postępowaniu.
  • Planuje zaopatrzenie magazynów Ministerstwa w materiały biurowe, spożywcze, chemiczne i czystościowe oraz artykuły do samochodów służbowych, realizuje zlecenia zakupowe zgłoszone przez komórki organizacyjne Ministerstwa, w tym przyjmuje dostawy magazynowe.
  • Prowadzi magazyny Ministerstwa (artykułów biurowych, artykułów spożywczych, artykułów chemicznych, artykułów do samochodów służbowych) w zakresie ewidencji i wydawania towarów.
  • Prowadzi sprawy związane z zamawianiem i wydawaniem wizytówek, wydawaniem gadżetów, prowadzeniem rejestru pieczęci.
  • Przeprowadza analizy rynku w zakresie aktualnych cen towarów i usług, zdolności podmiotów do realizacji usług i dostaw, w tym ich jakości i terminowości.
  • Prowadzi sprawy z zakresu inwentaryzacji i spisów z natury majątku Ministerstwa.
  • Współpracuje przy opracowywaniu planu budżetu w części 25 – Kultura fizyczna i w części 40 - Turystyka, w dziale 750 – administracja publiczna.
  • Przygotowuje projekty odpowiedzi na interpelacje poselskie oraz pytania prasowe w zakresie swojego stanowiska, a także sporządza zbiorcze zestawienia i informacje statystyczne.


Warunki pracy

Budynek ul. Senatorska 14



  • budynek Pałac Blanka. Budynek jednopiętrowy, bez podjazdu dla wózków inwalidzkich.
    Na wyposażeniu budynku znajduje się transporter gąsiennicowy typu T09 „ROBY” przeznaczony do transportu po schodach osób niepełnosprawnych poruszających się
    na wózku inwalidzkim;  

  • ograniczona możliwość poruszania się na wózkach inwalidzkich pomiędzy piętrami,    konieczna asysta innego pracownika/opiekuna;

  • udogodnienia dla osób niewidomych: przy wejściu głównym terminal z informacją o obiekcie który zawiera: wypukły plan obiektu (tyflograficzny), system nagłaśniający odczytujący komunikaty, podpisy poszczególnych elementów panelu – brajlowskie, budynek znajduje się w bazie obiektów z udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych,  poprzez aplikację YourWay;

  • przy wejściu głównym po lewej stronie na pierwszym stopniu, znajduje się słupek
    z przyciskiem wzywającym dla osób z niepełnosprawnością ruchową;

  • przemieszczanie się pomiędzy budynkami Ministerstwa Sportu i Turystyki na dystansie od 100 do 1000 m (4-15 min);

  • udogodnienia dla rowerzystów – parking, prysznic.


Budynek ul. Senatorska 12



  • budynek bez podjazdu dla wózków inwalidzkich. Na wyposażeniu budynku znajduje się transporter gąsiennicowy typu T09 „ROBY” przeznaczony do transportu
    po schodach osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim; 

  • pomieszczenia służbowe usytuowane na 1 i 2 piętrze budynku – możliwość wjazdu windą;

  • na piętrach udogodnienia dla osób niewidomych: przy wejściu terminal z informacją o obiekcie który zawiera: wypukły plan obiektu (tyflograficzny), system nagłaśniający odczytujący komunikaty, podpisy poszczególnych elementów panelu – brajlowskie, budynek znajduje się, w bazie obiektów z udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych,  poprzez aplikację YourWay;

  • przemieszczanie się pomiędzy budynkami Ministerstwa Sportu i Turystyki na dystansie od 100 do 1000 m (4-15 min);


Budynek ul. Marszałkowska 142



  • budynek Centrum Królewska. Budynek 14-kondygnacyjny;

  • pomieszczenia służbowe usytuowane na 2 piętrze budynku – wjazd/zjazd windy;

  • nie występują szkodliwe/niebezpieczne warunki pracy;

  • swobodny dostęp do obiektu oraz na piętro 2 dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim; 

  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niedosłyszącym oraz głuchoniemym;

  • praca w pokoju wieloosobowym;

  • praca przy komputerze oraz przy użyciu urządzeń biurowych, np.: kserokopiarka, skaner, niszczarka;

  • przemieszczanie się pomiędzy budynkami Ministerstwa Sportu i Turystyki na dystansie od 100 do 1000 m (4-15 min);

  • udogodnienia dla rowerzystów – parking i szatnie. 



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Informacje na temat Procedury zgłoszeń wewnętrznych w MSiT znajdują się na stronie: 


https://www.gov.pl/web/sport/zgloszenia-wewnetrzne


Ważne uwagi dotyczące wymaganych dokumentów i oświadczeń:



  • Składane oświadczenia muszą być opatrzone bieżącą datą oraz własnoręcznym podpisem. Wzory oświadczeń  obowiązujące przy naborach do pracy w Ministerstwie Sportu i Turystyki dostępne są pod adresem: https://www.gov.pl/web/sport/dokumenty-do-pobrania-dlakandydatow

  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów

  • Dokumentami potwierdzającymi długość doświadczenia zawodowego / stażu pracy są dokumenty jednoznacznie potwierdzające zamknięty okres świadczenia pracy: np.  świadectwa pracy,  zaświadczenia o zatrudnieniu.

  • Dokumentami potwierdzającymi charakter wykonywanej pracy są  np. zakresy obowiązków/czynności, opisy stanowisk pracy.

  • Za datę złożenia dokumentów uznaje się datę wpływu bądź osobistego dostarczenia do urzędu.

  • Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data wpływu oferty do urzędu/wpływu na skrzynkę mailową) nie będą rozpatrywane.

  • Po upływie terminu składania ofert pracy, kandydatki/kandydaci nie mogą ich uzupełnić.

  • W przypadku przesłania dokumentów za pośrednictwem ePUAP wiadomość musi być opatrzona bezpiecznym podpisem elektronicznym zweryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub zaufanym profilem.

  • Kandydatki/kandydaci którzy składają dokumenty za pośrednictwem poczty elektroniczej, dopuszczeni do udziału w naborze, są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń najpóźniej w dniu rozmów kwalifikacyjnych.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w urzędzie administracji publicznej.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość ustawy o finansach publicznych, dział I, Zasady finansów publicznych.
  • Znajomość rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa.
  • Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, w zakresie przepisów ogólnych i umów w sprawie zamówienia publicznego i ich wykonania.
  • Kompetencje miękkie: myślenie analityczne, komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, rzetelność.
  • Umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem programu MS Excel.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV w szczególności zawierające dokładne informacje dotyczące: posiadania co najmniej 1 roku doświadczenia zawodowego/stażu pracy w urzędzie administracji publicznej, posiadanego wykształcenia.
    • Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wykształcenia wyższego.
    • Kandydat do oferty może załączyć kopie dokumentów potwierdzających: posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego (dokumentami potwierdzającymi długość posiadanego doświadczenia zawodowego/stażu pracy są dokumenty potwierdzające zamknięty okres zatrudnienia: np. zaświadczenia o zatrudnieniu, świadectwa pracy; dokumentami potwierdzającymi charakter/obszar posiadanego doświadczenia zawodowego/stażu pracy są: np. zakresy obowiązków/czynności, opisy stanowisk pracy).
    • Kandydat, który nie załączył do swojej oferty kopii dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe lub wymagane uprawnienia na kolejnych etapach naboru może zostać zobowiązany do ich dostarczenia.
    • Wzory oświadczeń są dostępne pod adresem: https://www.gov.pl/web/sport/dokumenty-do-pobrania-dlakandydatow.
    • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-07-11
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Sportu i Turystyki
    Biuro Dyrektora Generalnego
    ul. Senatorska 14
    00-082 Warszawa
    lub składając osobiście w Kancelarii z dopiskiem: BDG/19/2025

    Zachęcamy do składania dokumentów w wersji elektronicznej w formie skanu na adres: nabory@msit.gov.pl. W temacie wiadomości proszę dodać wyraźny dopisek: BDG/19/2025.

    Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.

    Prosimy o zapoznanie się z ważnymi uwagami dotyczącymi wymaganych dokumentów i oświadczeń.

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    30/06/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Podobne oferty pracy

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi