Opis stanowiska pracy


Główny Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw Funduszy rozwojowych, Wydział Funduszy Rozwojowych, Biuro Finansowe

00-807 Warszawa Aleje Jerozolimskie 94

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Wykonuje zadania związane z obsługą projektów, w tym m.in. bierze udział w opracowywaniu dokumentacji aplikacyjnej dla projektów, uczestniczy w pracach komisji przetargowych w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego w ramach realizowanych projektów, monitoruje wykonanie zawartych umów oraz rozliczaniem płatności;
  • Prowadzi działania związane z bieżącą sprawozdawczością z realizacji projektów dofinansowywanych ze środków pochodzących z UE na etapie przygotowania projektów, realizacji projektów, rozliczenia końcowego, a także sporządzania raportów z osiągniętych efektów w całym okresie trwałości projektów;
  • Weryfikuje zgodności wydatków poniesionych w trakcie realizacji projektów z zasadami kwalifikowalności Programów UE oraz identyfikuje ewentualne nieprawidłowości powstałe przy wykorzystaniu środków UE i budżetu państwa;
  • Bierze udział w sporządzaniu sprawozdań budżetowych w zakresie projektów UE, informacji w zakresie planowanych wydatków na projekty UE na podstawie danych uzyskanych z komórek organizacyjnych Inspektoratu, niezbędnych do przygotowania materiałów do projektu budżetu, aktualizacji Planu finansowego w zakresie wydatków na projekty UE, opracowywanie projektu budżetu w zakresie wydatków na projekty UE w ramach przygotowania materiałów do projektu ustawy budżetowej, opracowywaniu wkładu do wniosków o dokonanie zmiany w planie finansowym na projekty UE, przygotowywaniu wkładu do wniosków o zapewnienie finansowania dla projektów UE oraz wniosków o uruchomienie rezerwy celowej dla projektów UE;
  • Bierze udział w prowadzeniu działań polegających na zapewnieniu montażu finansowego dla projektów dofinansowywanych ze środków pochodzących z Unii Europejskiej, pozyskiwania środków z budżetu państwa, budżetu środków europejskich, rezerwy celowej;
  • Współpracuje z jednostkami przeprowadzającymi kontrole m.in. w zakresie trwałości projektów (w zakresie kompetencji biura) ;
  • Uczestniczy w prowadzeniu działań związanych z zachowaniem trwałości projektów;
  • Prowadzi działania dotyczące archiwizowania i przechowywania w sposób gwarantujący należyte bezpieczeństwo informacji danych związanych z realizacją projektów wytworzonych w ramach pracy wydziału;


Warunki pracy

Praca przy komputerze wymagająca wymuszonej pozycji ciała - powyżej 4 godzin dziennie. Narzędzia i materiały pracy: komputer, skaner, telefon, drukarka, faks. Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach w zakresie podjazdu oraz toalet. Oświetlenie w pomieszczeniach naturalne i sztuczne. Temperatura w pomieszczeniach nie mniejsza niż 18° Celsjusza z wentylacją grawitacyjną i klimatyzacją, częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz, praca pod presją czasu.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres rekrutacja@gitd.gov.pl. W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji. W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną oświadczenia wymagane w ogłoszeniu powinny być własnoręcznie podpisane przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów.


 


Kopiami dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego lub dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego są:


kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów czynności, referencji lub kopie innych zaświadczeń potwierdzających zamknięty okres i obszar doświadczenia zawodowego.


Prosimy o przesyłanie tylko tych dokumentów, które są wymagane lub zalecane.


Oferty przesłane po terminie lub nie spełniające wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu nie są rozpatrywane. Weryfikacja wymagań formalnych odbywa się na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne”. Oferta jest uznana za kompletną, jeśli zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń dostępnych pod adresem https://www.gov.pl/web/gitd/dokumenty-do-pobrania.


Do dokumentów sporządzonych w języku obcym prosimy dołączyć kopie tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.


Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone.


Szczegółowe informacje dotyczące zasad organizacji naboru znajdują się na stronie internetowej Inspektoratu w zakładce Pracuj z nami: https://www.gov.pl/web/gitd/kariera


Zachęcamy również osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu do składania dokumentów. Osobom takim przysługuje  pierwszeństwo w zatrudnieniu, jeśli złożą kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność oraz znajdą się w gronie osób, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, przedstawionych przez komisję, przeprowadzającą nabór dyrektorowi generalnemu urzędu celem zatrudnienia wybranego kandydata.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
doświadczenia w pracy w organach administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów: ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o służbie cywilnej oraz aktów wykonawczych do ww. ustaw, a także dobra znajomość zasad współfinansowania projektów ze środków UE w ramach realizowanych programów operacyjnych;
  • Umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office;
  • Kompetencje: komunikatywność, samodzielność, organizacja pracy własnej, dzielenie się wiedzą i doświadczeniem, sumienność, odporność na stres, rozwiązywanie problemów;
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie z zakresu wytycznych regulujących wdrażanie projektów w obecnej perspektywie finansowej;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1;
  • Umiejętność obsługi Centralnego Systemu Teleinformatycznego SL2014 i Centralnego Systemu Teleinformatycznego CST2021.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzającego przeszkolenie z zakresu wytycznych regulujących wdrażanie projektów w obecnej perspektywie finansowej

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-05-28
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    1. Wysyłając na adres:
    Główny Inspektorat Transportu Drogowego
    Biuro Dyrektora Generalnego – Sekcja Rekrutacji
    Al. Jerozolimskie 94
    00-807 Warszawa
    2. Składając osobiście:
    Biuro Podawcze czynne:
    Poniedziałek w godzinach 8:00-18:00, wtorek-piątek w godzinach 8:00-15:00
    3. Aplikując przez ePUAP lub na adres: rekrutacja@gitd.gov.pl

    Z dopiskiem na kopercie/mailu oraz w CV: BDG.WKR.SR.110.43.2024

    UWAGA!
    Ponieważ w trakcie rekrutacji kontaktujemy się za pomocą poczty elektronicznej, uprzejmie prosimy o sprawdzanie również skrzynki SPAM.

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    16/05/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi