Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Zdrowia w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw wdrażania działań w ramach Subfunduszu Modernizacji Podmiotów Leczniczych w Wydziale Funduszu Medycznego w Departamencie Oceny Inwestycji

00-952 Warszawa ul. Miodowa 15

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Uczestniczy w opracowaniu zasad wyboru i wdrażania projektów dla ochrony zdrowia w ramach Subfunduszu modernizacji podmiotów leczniczych, w tym wzorów dokumentów konkursowych.
  • Uczestniczy w prowadzeniu oceny formalnej i merytorycznej wniosków o dofinansowanie złożonych w procedurze konkursowej w ramach Subfunduszu modernizacji podmiotów leczniczych. Sporządza listy sprawdzające ocenianych wniosków, przygotowuje wezwania do złożenia wyjaśnień i uzupełnień w ramach złożonych wniosków, opracowuje projekt listy rankingowej oraz pism informujących wnioskodawców o wynikach naborów
  • Monitoruje wykonanie rzeczowe i finansowe projektów w celu prawidłowej realizacji zawartych umów o dotację celową w ramach Subfunduszu modernizacji podmiotów leczniczych, w tym przygotowuje raporty i zestawienia w obszarze sprawozdawczości ww. projektów.
  • Uczestniczy w realizacji zadania w zakresie przygotowywania wzorów, zawierania, zmiany i rozwiązywania umów na udzielanie dotacji w ramach Subfunduszu modernizacji podmiotów leczniczych.
  • Prognozuje, informuje i przedstawia propozycje działań naprawczych, w celu eliminowania zagrożeń i nieprawidłowości dla realizacji projektów.
  • Uczestniczy w realizacji zadania w zakresie zarządzania budżetem projektów, w tym m.in. prognozuje nadchodzące płatności.
  • Przygotowuje informacje, sprawozdania z zadań realizowanych przez Wydział, projekty odpowiedzi na interpelacje, zapytania, oświadczenia poselskie i senatorskie, a także petycje oraz inne pisma w zakresie zadań wynikających z Subfunduszu modernizacji podmiotów leczniczych.


Warunki pracy

Departament Oceny Inwestycji mieści się Warszawie przy ul. Długiej 38/40; budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich; przed budynkiem jest podjazd dla wózków
inwalidzkich jedynie na parter;
praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie;


krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe 
permanentna obsługa klientów
zagrożenie korupcją
praca pod dużą presją czasu,
narażenie na stres i duża odpowiedzialność za prowadzenie zadań inwestycyjnych



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w rozliczaniu projektów finansowanych ze środków budżetu państwa lub związane z
wdrażaniem/ oceną projektów inwestycyjnych lub administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Wiedza z zakresu funkcjonowania systemu ochrony zdrowia.
  • Znajomość Ustawy o Funduszu Medycznym.
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych.
  • Wiedza z zakresu realizacji projektów inwestycyjnych.
  • Zdolność analitycznego myślenia i pracy koncepcyjnej.
  • Dobra znajomość pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem arkuszy kalkulacyjnych.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumantach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość zagadnień związanych z ochroną zdrowia.
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność pracy zadaniowej i nastawienie na osiąganie celów.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumantach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-04-12
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Zdrowia, Biuro Administracyjne, ul. Miodowa 15, 00 – 952 Warszawa
    z dopiskiem: „ specjalista w Wydziale Funduszu Medycznego w Departamencie Oceny Inwestycji – 1 etat – poz. 2484”

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    29/03/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi