Opis stanowiska pracy
Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista do spraw polityki rozwoju komunikacji elektronicznej w Wydziale Międzynarodowej Polityki Telekomunikacyjnej, Departament Telekomunikacji 00-060 Warszawa Królewska 27
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - Bierze udział w uzgadnianiu, wdrażaniu i procesie stosowania prawa wspólnotowego, bierze udział w pracach komitetów, grup i zespołów ds. telekomunikacji, monitoruje regulacje prawne Unii Europejskiej z zakresu łączności elektronicznej oraz ocenia ich wpływ na prawodawstwo polskie
- Prowadzi sprawy wynikające z regulacji międzynarodowych, w szczególności dokonuje oceny i analizy, w tym analizy skuteczności obowiązujących rozwiązań prawnych oraz prowadzonych działań w zakresie nowych i rozwijających się technologii, a także przygotowuje propozycje rozwiązań systemowych, w tym legislacyjnych, w zakresie ram prawnych, w szczególności w zakresie gospodarki częstotliwościami, neutralności sieci, jednolitego rynku cyfrowego, łączności satelitarnej
- Opracowuje pod kątem merytorycznym oraz przygotowuje pod kątem organizacyjnym spotkania bilateralne, spotkania multilateralne oraz konferencje na szczeblu krajowym i międzynarodowym
- Analizuje i opracowuje informacje na temat funkcjonowania oraz najnowszych kierunków rozwoju rynku telekomunikacyjnego UE oraz działań poszczególnych Państw Członkowskich UE jak i CEPT
- Bierze udział w przygotowaniu przedsięwzięć o tematyce telekomunikacyjnej, organizowanych przez Departament, wynikających z udziału Rzeczypospolitej Polskiej w strukturach ITU, CEPT, UE jak i multilateralnej współpracy międzynarodowej z zakresu telekomunikacji
- Uczestniczy w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na sporządzenie opinii prawnych, analiz i stanowisk w obszarze związanym z łącznością elektroniczną, w tym w szczególności dotyczących międzynarodowej polityki widma radiowego i łączności satelitarnej
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie MC oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzinna dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na stanowisku wiąże się z krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi (udział w posiedzeniach organów i grup roboczych
UE/CEPT/ITU) oraz częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Do budynku prowadzą 2 wejścia od ul. Królewskiej, które są oznaczone literami A i B. Do obu wejść prowadzą schody.
Przy schodach do wejścia A znajduje się podjazd dla wózków. Dla gości przeznaczone jest wejście A. W budynku w holu A jest winda dostosowana do wjazdu wózków co umożliwia dostęp do wszystkich kondygnacji budynku osobom z niepełnosprawnością ruchową. Przed budynkiem wyznaczono 2 ogólnodostępne miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W recepcji przy wejściu A i przy wejściu B są pętle indukcyjne.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których
wymagamy lub które są wskazane jako dodatkowe.
Wzory oświadczeń obowiazujących przy naborze do MC dostępne są tutaj:
https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/wzory-oswiadczen
Jeżeli ofertę składasz elektronicznie, wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane:
- własnoręcznie i przesłane w formie skanów/zdjęć (poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń przed rozpoczęciem rozmowy kwalifikacyjnej) lub - podpisem elektronicznym kwalifikowanym.
Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane. Jeżeli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego
etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć kopie tłumaczenia tych dokumentów na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego. Zachęcamy do zapoznania się z ogólnymi informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w służbie cywilnej, które są dostępne tutaj:
https://www.gov.pl/web/sluzbacywilna/praca
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z niepełnosprawnościami.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
powyżej 1 roku w jednostkach sektora finansów publicznych
pozostałe wymagania niezbędne: - Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- Znajomość: podstaw prawnych oraz instytucjonalnych funkcjonowania kraju oraz UE, aktów prawa wspólnotowego z zakresu polityki widma radiowego, działania ITU oraz CEPT, zasad funkcjonowania administracji publicznej w tym służby cywilnej
- Kompetencje miękkie: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów komunikacja, współpraca, myślenie analityczne
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe - Znajomość problematyki funkcjonowania rynku telekomunikacyjnego
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
- Kopie dokumentów potwierdzających rodzaj i długość wymaganego niezbędnego doświadczenia zawodowego (np. w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.
- Kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaDokumenty należy złożyć do: 2023-12-20
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Biuro Administracyjne
ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa
Aplikacje można składać także przez ePUAP lub wysłać na adres mailowy: rekrutacjaMC@cyfra.gov.pl.
Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych
chmurach) nie będą pobierane.
Na kopercie/w tytule maila dopisz numer ogłoszenia BIP: 131042, DT 10, MK