Opis stanowiska pracy
Ministerstwo Infrastruktury w Warszawie Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista w Wydziale Prawno-Legislacyjnym, Biuro Dyrektora Generalnego 00-928 Warszawa Chałubińskiego 4/6
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - Koordynuje sprawy związane z ochroną danych osobowych w Ministerstwie, w tym: przygotowuje, we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi, systemowe dokumenty dotyczące ochrony danych osobowych w Ministerstwie; przygotowuje wzory dokumentów, w tym umów, porozumień, w zakresie powierzeń przetwarzania i ochrony danych osobowych; prowadzi ewidencję osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych; opiniuje dokumenty przygotowane przez właściwe komórki organizacyjne; monitoruje stosowanie środków ochrony danych w Ministerstwie, określonych w procedurach wewnętrznych Ministerstwa; udziela konsultacji i wyjaśnień pracownikom Ministerstwa w zakresie ochrony danych osobowych; współdziała z Inspektorem w przeprowadzeniu sprawdzeń i kontroli zgodności przetwarzania danych osobowych w Ministerstwie z przepisami o ochronie danych osobowych;
- Analizuje i opiniuje oraz koordynuje opiniowanie projektów aktów normatywnych oraz innych dokumentów rządowych, w tym projekty opracowane przez komórki organizacyjne Ministerstwa;
- Realizuje zadania dotyczące organizacji urzędu, w tym: opracowuje projekty aktów wewnętrznych i prowadzi ich uzgodnienia; analizuje i opiniuje projekty aktów wewnętrznych przygotowywanych przez komórki organizacyjne Ministerstwa będących we właściwości dyrektora generalnego lub dotyczących spraw organizacyjnych Ministerstwa; uczestniczy w pracach związanych z opracowywaniem oraz wprowadzeniem zmian do regulaminu organizacyjnego Ministerstwa; opiniuje projekty wewnętrznych regulaminów komórek organizacyjnych Ministerstwa;
- Weryfikuje pod względem formalnym projekty upoważnień i pełnomocnictw udzielanych przez Dyrektora Generalnego, przygotowanych przez komórki organizacyjne.
Warunki pracy Ministerstwo zajmuje trzy budynki „A”, „B” i „C” o następujących uwarunkowaniach technicznych:
• węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością w budynku ”B” (parter) oraz w budynku „A” (dostęp przy pomocy osób trzecich)
• wejście do budynków przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
• szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne w budynkach przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
• windy dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
• brak podjazdu dla osób z niepełnosprawnością na wysoki parter w budynku A, na którym usytuowana jest jedna z sal konferencyjnych
Inne warunki, dotyczące charakteru stanowiska pracy:
- praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner
Rekrutacja zdalna (cały proces, od aplikowania do rozmowy kwalifikacyjnej, jest prowadzony zdalnie, bez wychodzenia z domu)
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Informacja o metodach naboru:
• weryfikacja formalna nadesłanych ofert
• możliwość przeprowadzenia testu wiedzy merytorycznej
• rozmowa kwalifikacyjna (możliwość przeprowadzenia rozmowy przez MS Teams lub inny darmowy komunikator
możliwy do zainstalowania na telefonie)
Nie rozpatrujemy ofert, które zostały dostarczone po terminie.
UWAGA Jeśli planujesz wysłać aplikację w formie papierowej, zadbaj o to, aby wpłynęła do nas w wyznaczonym
terminie. Liczy się data wpływu do urzędu.
Ministerstwo zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z kandydatami, których oferty spełniają wymagania formalne.
Wzór wymaganych oświadczeń jest dostępny na stronie internetowej:
• https://www.gov.pl/web/infrastruktura/nabor-w-sluzbie-cywilnej-z-wylaczeniem-stanowisk-wyzszych
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: wyższe na kierunku prawo lub administracja
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w ochronie danych osobowych
pozostałe wymagania niezbędne: - Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- Przeszkolenie z zakresu ochrony danych osobowych
- Znajomość przepisów z zakresu ochrony danych osobowych
- Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej oraz ustawy o służbie cywilnej
- Znajomość procesu legislacyjnego
- Umiejętności analityczne
- Umiejętność organizacji pracy i zorientowanie na osiąganie celów
- Skuteczna komunikacja
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego - np. kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk, zakresów czynności lub kopie innych zaświadczeń (należy potwierdzić zamknięty okres i obszar tematyczny doświadczenia zawodowego)
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (nadmiarowych, nie związanych z wymaganiami i dokumentami określonymi w ogłoszeniu) przekazanych do celów naboru
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
- Kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie z zakresu ochrony danych osobowych
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2023-10-09
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Infrastruktury
ul. Chałubińskiego 4/6; 00-928 Warszawa
Dokumenty, z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym „Oferta pracy BDG-170/23", należy przesłać lub złożyć w siedzibie MI w Kancelarii Głównej w godzinach 9:30 – 16:00