Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Infrastruktury w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista w Wydziale Zamówień Publicznych, Biuro Dyrektora Generalnego

00-928 Warszawa Chałubińskiego 4/6

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Uczestniczy w przygotowywaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, finansowanych ze środków budżetowych oraz ze środków pochodzących z Funduszy Europejskich, realizowanych na wniosek komórek organizacyjnych Ministerstwa, poprzez bezpośredni udział w pracach komisji przetargowych w charakterze sekretarza komisji lub członka komisji, w tym: sporządza projekty dokumentów w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w szczególności: specyfikacji warunków zamówienia, ogłoszenia o zamówieniu, protokołów postępowań o udzielenie zamówień publicznych, dokumentów wewnętrznych związanych z prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych; analizuje wzory/projekty umów oraz opisy przedmiotu zamówienia, pod kątem zgodności z przepisami z zakresu zamówień publicznych; zamieszcza ogłoszenia w publikatorach; prowadzi korespondencję z wykonawcami w zakresie wynikającym z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych; analizuje i ocenia oferty pod kątem zgodności przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych; prowadzi obsługę organizacyjną prac komisji;
  • Doradza komórkom organizacyjnym w zakresie przygotowania postępowań o udzielenie zamówień publicznych, finansowanych ze środków budżetowych oraz ze środków pochodzących z Funduszy Europejskich, w tym: doradza w zakresie prawidłowego opisania przedmiotu zamówienia, oszacowania wartości zamówienia, ustalenia warunków udziału w postępowaniu, kryteriów oceny ofert, wyboru trybu postępowania; doradza w zakresie przygotowywanych wzorów/projektów umów, jakie będą zawierane z wykonawcami, udzielanych przez Ministerstwo zamówień publicznych; udziela wyjaśnień w zakresie obowiązujących przepisów z zakresu zamówień publicznych;
  • Weryfikuje przygotowane przez komórki wnioski dotyczące wydatkowania środków publicznych;
  • Koordynuje sprawy udzielania zamówień przez Centrum Obsługi Administracji Rządowej, w których Ministerstwo uczestniczy, przygotowuje i opiniuje dokumenty związane z postępowaniami prowadzonymi przez COAR oraz doradza w tym zakresie właściwym komórkom Ministerstwa;
  • Gromadzi, przechowuje i udostępnia dokumentację z prowadzonych postępowań;
  • Opracowuje plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych i jego aktualizację oraz plan zakupów na dany rok (na podstawie planów sporządzonych przez komórki organizacyjne);
  • Prowadzi rejestr zamówień publicznych udzielanych w Ministerstwie oraz sporządza sprawozdanie z udzielonych w danym roku zamówień publicznych, przesyłane do Urzędu Zamówień Publicznych;
  • Przygotowuje odpowiedzi na odwołania oraz bierze udział w postępowaniach odwoławczych przed Krajową Izbą Odwoławczą.


Warunki pracy

Ministerstwo zajmuje trzy budynki „A”, „B” i „C” o następujących uwarunkowaniach technicznych:
• węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością w budynku ”B” (parter) oraz w budynku „A” (dostęp przy pomocy osób trzecich)
• wejście do budynków przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
• szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne w budynkach przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
• windy dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
• brak podjazdu dla osób z niepełnosprawnością na wysoki parter w budynku A, na którym usytuowana jest jedna z sal konferencyjnych


Inne warunki, dotyczące charakteru stanowiska pracy:
- praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner


- zagrożenie korupcją


Rekrutacja zdalna (cały proces, od aplikowania do rozmowy kwalifikacyjnej, jest prowadzony zdalnie, bez wychodzenia z domu)



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

Informacja o metodach naboru:
• weryfikacja formalna nadesłanych ofert
• możliwość przeprowadzenia testu wiedzy merytorycznej
• rozmowa kwalifikacyjna (możliwość przeprowadzenia rozmowy przez MS Teams lub inny darmowy komunikator
możliwy do zainstalowania na telefonie)


Nie rozpatrujemy ofert, które zostały dostarczone po terminie.


UWAGA Jeśli planujesz wysłać aplikację w formie papierowej, zadbaj o to, aby wpłynęła do nas w wyznaczonym
terminie. Liczy się data wpływu do urzędu.


Ministerstwo zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z kandydatami, których oferty spełniają wymagania formalne.


Wzór wymaganych oświadczeń jest dostępny na stronie internetowej:
• https://www.gov.pl/web/infrastruktura/nabor-w-sluzbie-cywilnej-z-wylaczeniem-stanowisk-wyzszych



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze zamówień publicznych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość krajowych przepisów z zakresu zamówień publicznych oraz przepisów prawa wspólnotowego
  • Podstawowa znajomość przepisów z finansów publicznych, kodeksu cywilnego
  • Skuteczna komunikacja
  • Umiejętność organizacji pracy i zorientowanie na osiąganie celów
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego - np. kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk, zakresów czynności lub kopie innych zaświadczeń (należy potwierdzić zamknięty okres i obszar tematyczny doświadczenia zawodowego)
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (nadmiarowych, nie związanych z wymaganiami i dokumentami określonymi w ogłoszeniu) przekazanych do celów naboru
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2023-06-19
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Infrastruktury
    ul. Chałubińskiego 4/6; 00-928 Warszawa

    Dokumenty, z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym „Oferta pracy BDG-103/23", należy przesłać lub złożyć w siedzibie MI w Kancelarii Głównej w godzinach 9:30 – 16:00

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    07/06/2023
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi