Opis stanowiska pracy


Biuro Rzecznika Praw Pacjenta w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista w Departamencie Finansowym

01-171 Warszawa ul. Młynarska 46

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Dekretuje i ewidencjonuje dowody księgowe w informatycznym systemie finansowo – księgowym oraz przygotowuje przelewy elektroniczne przy pomocy aplikacji NBE NBP
  • Opisuje na bieżąco dowody księgowe stanowiące zobowiązania Biura Rzecznika Praw Pacjenta oraz zatwierdza dowody księgowe pod względem formalno – rachunkowym, a także przedkłada do zatwierdzenia dowody księgowe Głównemu Księgowemu i Dyrektorowi Generalnemu
  • Obsługuje finansowo – księgowe dochody budżetowe oraz terminowo przekazuje dochody budżetowe na centralny rachunek dochodów budżetu państwa
  • Prowadzi dokumentację oraz na bieżąco nalicza wynagrodzenia pracowników Biura, osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych oraz członków komisji lekarskich przy Rzeczniku Praw Pacjenta.
  • Prowadzi sprawy związane z zawieraniem przez Biuro Rzecznika Praw Pacjenta umów cywilno-prawnych
  • Prowadzi sprawy związane z delegacjami służbowymi (wystawia polecenia podróży służbowych, rozlicza podróże służbowe oraz zaliczki udzielane pracownikom)
  • Współpracuje z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie dochodzenia należności oraz sporządza kwartalne zestawienia sald należności wraz z analizą zaległości, a także dokonuje odpisów aktualizujących należności oraz sporządza noty odsetkowe
  • Wykonuje prace kancelaryjne związane z obsługą korespondencji wychodzącej i przychodzącej do Departamentu Finansowego


Warunki pracy


  • Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu. 

  • Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres kadry@rpp.gov.pl 



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe z zakresu ekonomii, finansów lub zarządzania

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
w komórkach finansowo – księgowych w jednostkach sektora finansów publicznych, w tym w zakresie naliczania wynagrodzeń



pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość ustawy o rachunkowości
  • Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych oraz przepisów wykonawczych
  • Znajomość rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej
  • Znajomość ustawy Kodeks pracy
  • Znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
  • Znajomość ustawy o wynagrodzeniu osób zajmujących wyższe stanowiska państwowe
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz przepisów wykonawczych
  • Znajomość ustawy o pracownikach urzędów państwowych
  • Znajomość rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie zasad wynagradzania pracowników niebędących członkami korpusu służby cywilnej zatrudnionych w urzędach administracji rządowej i pracowników innych jednostek
  • Znajomość obsługi komputera w zakresie programów: NBE NBP, Trezor, pakietu MS Office
  • Sumienność, dyspozycyjność, dokładność
  • Umiejętność logicznego i analitycznego myślenia
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność działania w sytuacjach stresowych i pod presją czasu
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość zagadnień z zakresu ewidencjonowania współfinansowanych z budżetu środków europejskich
  • Znajomość systemu kadrowo-płacowego Enova


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów jednoznacznie potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, opisy stanowisk, zakresy obowiązków, zaświadczenia i inne, potwierdzające wymagany w ogłoszeniu okres i obszar doświadczenia zawodowego)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2021-09-28
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta, ul. Młynarska 46, 01-171 Warszawa

Prezentacja firmy

Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
17/09/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja Publiczna

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi