Opis stanowiska pracy
Ministerstwo Finansów w WarszawieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista do spraw przyjmowania i ewidencjonowania dokumentacji w Archiwum Zakładowym Ministerstwa Finansów w Wydziale Zarządzania Obiegiem Dokumentów i Archiwum, Biuro AdministracyjneZakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Przyjmuje, ewidencjuje i wypożycza dokumentacje aktowe.
- Przyjmuje i weryfikuje akta przekazane w systemie EZD do archiwum. Udziela pracownikom wskazówek dotyczących ewentualnych zmian i uzupełnień metadanych przekazywanych w EZD dokumentów.
- Przekazuje informacje i wyjaśnienia komórkom organizacyjnym w zakresie kwalifikacji i klasyfikacji dokumentacji w celu prawidłowego przebiegu procesu archiwizacji. Udziela konsultacji i wyjaśnień pracownikom Ministerstwa w zakresie obiegu i archiwizacji dokumentacji aktowej, także w systemie EZD.
- Współpracuje z Archiwum Akt Nowych w celu brakowania dokumentacji niearchiwalnej i przekazuje materiały archiwalne do archiwum państwowego oraz uzgadniania procedury archiwizacyjne i metody postępowania z dokumentacją elektroniczną.
- Uczestniczy w procesie porządkowania materiałów archiwalnych w celu sporządzania i przekazania do archiwum państwowego.
Warunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- Praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.
- Wysiłek fizyczny.
- Praca w szczególnie trudnych warunkach środowiskowych.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
CV ORAZ WSZYSTKIE OŚWIADCZENIA ZŁOŻONE PRZEZ KANDYDATKI/KANDYDATÓW MUSZĄ BYĆ OPATRZONE WŁASNORĘCZNYM PODPISEM KANDYDATKI/KANDYDATA, A OŚWIADCZENIA DODATKOWO DATĄ ICH SPORZĄDZENIA.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć kopie tłumaczenia tych dokumentów na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Ministerstwa Finansów pod adresem: https://www.gov.pl/web/finanse/wzory-oswiadczen
Ministerstwo zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z kandydatami, których oferty spełniają wymagania formalne.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze archiwizacji dokumentów
pozostałe wymagania niezbędne:- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiający czytanie i rozumienie literatury przedmiotu
- Znajomość przepisów archiwalnych
- Znajomość przepisów kancelaryjno-administracyjnych
- Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
- Umiejętność precyzyjnego formułowania pisemnych i ustnych wypowiedzi
- Umiejętność skutecznej komunikacji
- Umiejętność współpracy w zespole
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- Studia podyplomowe z archiwistyki
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów czynności, referencji lub kopie innych zaświadczeń potwierdzających zamknięty okres i obszar doświadczenia zawodowego)
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaDokumenty należy złożyć do: 2021-03-03
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Finansów
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa
z dopiskiem: Oferta pracy – 2021/065/BAD