Opis stanowiska pracy


Komenda Stołeczna Policji w Warszawie

Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw projektowania i administrowania systemami technik multimedialnych w Wydziale Teleinformatyki


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Projektuje i wdraża zintegrowane systemy sygnalizacji zagrożeń, systemy zabezpieczenia technicznego osób i mienia w zakresie technicznym i organizacyjnym.
  • Analizuje eksploatowane systemy zabezpieczeń technicznych i systemy multimedialne pod kątem funkcjonalności, monitoruje ich działanie oraz przedstawia propozycje usprawnień i zmian.
  • Projektuje i wdraża systemy multimedialne.
  • Dokonuje analizy uszkodzeń systemów zabezpieczenia technicznego oraz podejmuje czynności naprawcze.
  • Prowadzi rejestrację obrazów systemów monitoringu i telewizji przemysłowej.
  • Prowadzi okresowe przeglądy oraz obsługę eksploatacyjną systemów zabezpieczeń oraz towarzyszących systemów komputerowych.
  • Opracowuje dokumentację techniczną, instrukcję technologiczną i instrukcję użytkownika eksploatowanych systemów zabezpieczeń technicznych.
  • Prowadzi ewidencję dokumentacji technicznej, eksploatacyjnej administrowanych systemów.


Warunki pracy

praca administracyjno-biurowa , praca przy monitorze ekranowym co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy, praca przy oświetleniu mieszanym, praca na wysokości do 1-3 metrów, budynek wyposażony w schodołaz bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych, brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych, drzwi o szerokości 90 cm dostosowane dla osób niepełnosprawnych.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

  •  UWAGA! LIST MOTYWACYJNY, ŻYCIORYS/CV ORAZ WSZYSTKIE OŚWIADCZENIA MUSZĄ BYĆ OPATRZONE AKTUALNĄ DATĄ(korespondującą z datą złożenia dokumentów) ORAZ WŁASNORĘCZNIE PODPISANE.

  • Oferty z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone.

  • Kandydaci/kandydatki, którzy spełnili wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie kolejnego etapu selekcji.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
w obsłudze systemów lub urządzeń teleinformatycznych


pozostałe wymagania niezbędne:

  • Dobra znajomość: obsługi rejestracji obrazów, monitoringu wizyjnego, telewizji przemysłowej, systemów zabezpieczeń; administrowania systemami zabezpieczeń; obsługi systemów i programów komputerowych.
  • Umiejętności: analizy i syntezy informacji, pracy w zespole.
  • Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Uprawnienia budowlane.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień budowlanych

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-01-25
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:

    Sekcja ds. Doboru
    Wydział Kadr
    Komenda Stołeczna Policji
    Aleja Solidarności 126, 01-195 Warszawa,
    bezpośrednio bądź za pośrednictwem poczty z dopiskiem na kopercie oraz w liście motywacyjnym „Oferta pracy WTI-2/I/21”

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    25/01/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi