Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 23/10/2020.

Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw kontroli w Wydziale Kontroli w Biurze Kontroli i Audytu Wewnętrznego

Warszawa ul. Nowy Świat 6/12



Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przeprowadzanie kontroli w tym: - przeprowadzanie analizy przedkontrolnej, - sporządzenie upoważnień do kontroli, - złożenie oświadczenia o braku lub istnieniu okoliczności uzasadniających wyłączenie z kontroli, - sporządzenie programu kontroli i zawiadomienia o kontroli, - prowadzenie czynności kontrolnych w tym gromadzenie dowodów kontroli, występowanie o wyjaśnienia i opinie, - sporządzanie sprawozdań/ informacji pokontrolnych/ projektów wystąpień pokontrolnych i wystąpień pokontrolnych z przeprowadzonych kontroli, - rozpatrywanie zastrzeżeń do projektów wystąpień pokontrolnych i sporządzenie stanowiska, - formułowanie zaleceń pokontrolnych/ rekomendacji/ propozycji działań naprawczych, - monitorowanie wdrożenia zaleceń pokontrolnych/ rekomendacji, - przygotowywanie analiz i zestawień w zakresie realizowanych zadań kontrolnych;
  • Opracowywanie i aktualizowanie systemu zarządzania i/ lub kontroli oraz procedur kontroli w tym: - przygotowywanie i uzgadnianie treści przepisów regulujących tryb i zasady kontroli, - udział w opiniowaniu projektów dokumentów związanych z systemem zarządzania i/ lub kontroli;


Warunki pracy

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

– wejście do budynku „A” i „D” przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
– węzeł sanitarny, szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne, platformy podjazdowe na schodach oraz windy przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
– mogą pojawić się trudności lub możliwa pomoc osób trzecich dla osób z niepełnosprawnością narządu ruchu.

Pracownikom oferujemy:

– umowę o pracę na czas nieokreślony lub określony (w przypadku osób po raz pierwszy zatrudnianych w służbie cywilnej pierwsza umowa na okres 12 m-cy)
– trzynaste wynagrodzenie, pakiet szkoleń, możliwość ubiegania się o refundację kosztów nauki języków obcych i studiów podyplomowych
– pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie do wypoczynku, częściowa refundacja kosztów udziału w wydarzeniach kulturalnych)
– możliwość wykupienia dodatkowego ubezpieczenia na życie i pakietu opieki medycznej

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
– krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
– zagrożenie korupcją
– permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach

Kandydaci ubiegający się o zatrudnienie na stanowiska od głównego specjalisty oraz przystępujący do naboru urzędnicy służby cywilnej, w przypadku zatrudnienia w Ministerstwie, będą objęci ograniczeniami wynikającymi z ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne oraz będą zobowiązani do złożenia – przed objęciem stanowiska - oświadczenia o stanie majątkowym potwierdzającego nienaruszanie ograniczeń lub zakazów wynikających z przepisów prawa.
Dla zachowania wysokiego poziomu bezpieczeństwa prowadzonych działań w Ministerstwie został ustanowiony System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji. Każdy pracownik jest zobowiązany do przestrzegania określonych zasad bezpieczeństwa przetwarzania informacji.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Inne informacje

Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie internetowej Ministerstwa: http: https://www.gov.pl/web/gospodarkamorska w zakładce Ministerstwo oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Ministerstwa: https://gospodarkamorska.bip.gov.pl w zakładce Praca lub uzyskać pod nr tel.(0-22) 583 88 49.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
1 rok w obszarze kontroli

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów prawa z zakresu finansów publicznych, prawa cywilnego, administracyjnego, gospodarczego, zamówień publicznych, kontroli w administracji rządowej;
  • umiejętność obiektywnej oceny analizowanych faktów oraz rzetelnego dokumentowania ustaleń;
  • umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych;
  • myślenie analityczne;
  • umiejętność redagowania jasnych i zwięzłych pism;
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów;
  • orientacja na klienta/interesanta;
  • komunikacja;
  • podejmowanie decyzji i odpowiedzialność;
  • współpraca;
  • rzetelność.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-09-22
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
    Biuro Dyrektora Generalnego
    ul. Nowy Świat 6/12
    00-400 Warszawa

    Zachęcamy Państwa do składania dokumentów (w formie skanu) w wersji elektronicznej na adres rekrutacja.mgm@mgm.gov.pl, z dopiskiem w liście motywacyjnym i treści maila: BK-2/20.

    lub proszę składać dokumenty aplikacyjne w kancelarii, w zamkniętej kopercie, przy ul. Nowy Świat 6/12
    z dopiskiem w liście motywacyjnym i na kopercie: BK-2/20

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Publicznej KPRM. ...    Rozwiń

    Informacje dodatkowe

    Ostatnia aktualizacja:
    18/09/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna
    do góry