Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Rozwoju w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista w Wydziale Bezpieczeństwa Fizycznego w Departamencie Bezpieczeństwa i Obsługi Administracyjnej

Ministerstwo Rozwoju
pl. Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Zadanie 1: Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania ochrony fizycznej na terenie nieruchomości pozostającej w trwałym zarządzie Ministerstwa przy współpracy z podmiotem zewnętrznym, w tym: • przyjmowanie zgłoszeń, analizowanie i informowanie przełożonych o zajściu zdarzeń stanowiących naruszenie porządku publicznego oraz realizacja zgłoszeń w zakresie ruchu osobowego, materiałowego i pojazdów • monitorowanie zasad funkcjonowania ochrony fizycznej na terenie nieruchomości pozostających w zarządzie Ministerstwa, w tym monitorowanie realizacji usługi stałej ochrony fizycznej osób i mienia świadczonej przez podmiot zewnętrzny
  • Zadanie 2: Zapewnienie ochrony przeciwpożarowej oraz podnoszenie standardów w tym zakresie, w szczególności poprzez: • opracowywanie, aktualizowanie i realizowanie Instrukcji bezpieczeństwa pożarowego oraz Planu ewakuacji dla nieruchomości pozostającej w trwałym zarządzie Ministerstwa • przedkładanie wniosków i propozycji rozwiązań ochrony przeciwpożarowej • przeprowadzanie kontroli stanu zabezpieczenia przeciwpożarowego budynku
  • Zadanie 3: Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania systemów zabezpieczenia technicznego w tym systemu ochrony pożarowej, zainstalowanych na terenie nieruchomości pozostającej w trwałym zarządzie Ministerstwa, w szczególności poprzez: • bieżące analizowanie potrzeb w zakresie rozbudowy systemów i konieczności dostosowania ich do wymogów prawa z obszaru ochrony przeciwpożarowej; • kontrola i nadzór nad funkcjonowaniem systemu ochrony przeciwpożarowej, przy współpracy z Państwową Strażą Pożarną oraz podmiotami zewnętrznymi świadczącymi usługi na rzecz Ministerstwa oraz systemu kontroli dostępu, systemu monitoringu i sygnalizacji włamania i napadu; • wdrażanie/ monitorowanie zasad funkcjonowania zabezpieczenia technicznego na terenie nieruchomości pozostającej w zarządzie Ministerstwa. • przyjmowanie zgłoszeń, analizowanie i informowanie przełożonych o awariach systemu zabezpieczenia technicznego, w obszarze bezpieczeństwa pożarowego
  • Zadanie 4: Udział w przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań w zakresie właściwości komórki organizacyjnej: • szacowanie wartości zamówienia; • sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia; • opracowywanie projektu umowy; • przeprowadzanie rozeznania rynku; • uczestniczenie w postępowaniach jako członek komisji przetargowych; • opiniowanie dokumentacji; • nadzorowanie wykonania umowy; • przeprowadzanie odbioru przedmiotu umowy
  • Zadanie 5: Planowanie inwestycji i remontów, w obszarze ochrony przeciwpożarowej nieruchomości, w szczególności poprzez: • bieżące analizowanie potrzeb w zakresie inwestycji i prac remontowych, z uwzględnieniem konieczności dostosowania obiektów do wymogów prawa powszechnie obowiązującego, w ramach przepisów ochrony przeciwpożarowej • udział w tworzeniu planów zadań inwestycyjnych • ustalanie kolejności i zakresu wykonywanych prac inwestycyjno-remontowych, w obszarze ochrony przeciwpożarowej, we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi
  • Zadanie 6: Opracowywanie/ uzgadnianie/ monitorowanie planu finansowego i pozostałych planów: • opracowywanie i opiniowanie planu inwestycyjnego oraz jego aktualizowanie na poziomie komórki organizacyjnej • sporządzanie i bieżące aktualizowanie harmonogramu dochodów i wydatków budżetu państwa na poziomie komórki organizacyjnej • zgłaszanie wniosków o dokonanie zmian w planie finansowym i układzie zadaniowym na poziomie komórki organizacyjnej
  • Zadanie 7: Dokonywanie analiz prawnych, w tym: • opracowywanie/ opiniowanie wzorów umów, porozumień, dokumentów • opracowywanie/ opiniowanie projektów umów, porozumień, dokumentów • przygotowywanie projektów opinii/ wyjaśnień/ interpretacji/ oceny


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
• obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe
• możliwy wysiłek fizyczny związany z przeprowadzaniem ewakuacji

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
• węzły sanitarne w przestrzeni ogólnodostępnej przystosowane dla osób niepełnosprawnych (na parterze - 2 szt., na I piętrze - 2 szt.)
• winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
• wejście do obiektu od strony pl. Trzech Krzyży przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo
• ciągi komunikacyjne przystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
• praca w pokoju wieloosobowym
• praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Uwagi dotyczące wymaganych dokumentów i oświadczeń:
– oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie: https://www.gov.pl/web/rozwoj/pracuj-z-nami
– oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie
– dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu lub zaświadczenie z uczelni
– w przypadku ukończenia studiów wyższych lub uzyskania tytułu zawodowego na uczelni zagranicznej, prosimy o dołączenie do aplikacji kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub nostryfikacji dyplomu
– w przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego

Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

Informujemy, że skontaktujemy się drogą elektroniczną lub telefonicznie z osobami, które spełniają wymagania formalne.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia o pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: https://www.gov.pl/web/rozwoj/pracuj-z-nami, lub uzyskać pod nr tel. 411 98 79.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe na kierunku: administracja, prawo, bezpieczeństwo wewnętrzne, bezpieczeństwo narodowe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze bezpieczeństwa

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów w zakresie: ochrony osób i mienia, ochrony przeciwpożarowej
  • znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych i finansów publicznych
  • wiedza z zakresu systemów zabezpieczenia technicznego w zakresie stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego
  • umiejętność obsługi MS Office: Word, Excel
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność
  • myślenie analityczne
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-03-13
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Aplikacje można składać przez ePUAP lub wysłać na adres mailowy: rekrutacja@mr.gov.pl
    Dokumenty można też przynieść lub wysłać na adres:
    Ministerstwo Rozwoju
    Biuro Dyrektora Generalnego
    pl. Trzech Krzyży 3/5
    00-507 Warszawa
    z dopiskiem w liście motywacyjnym oraz w tytule maila: DBA_24

    Kancelaria czynna w godz. 8.15-16.15

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    25/02/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi