Opis stanowiska pracy
Główny Urząd Geodezji i Kartografii w WarszawieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista do spraw mapy zasadniczej i geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu w Wydziale Integracji Rejestrów Powiatowych, Departament Informacji o NieruchomościachGłówny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Wspólna 2
00-926 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Prowadzenie spraw związanych z koordynacją działań organów administracji publicznej realizujących zadania dotyczących zakładania i prowadzenia w systemie teleinformatycznym powiatowej bazy GESUT, BDOT500, EGiB i mapy zasadniczej
- Monitoring powiatów w zakresie aktualności publikowanych danych poprzez usługi wms w zakresie baz danych EGiB, GESUT
- Prowadzenie spraw związanych ze wsparciem merytorycznym powiatów w zakresie budowy i aktualizacji powiatowej bazy GESUT, EGiB
- Współpraca z podmiotami władającymi sieciami uzbrojenia terenu w zakresie uzgadniania inicjalnych baz GESUT i aktualizacji krajowej bazy GESUT
- Uczestnictwo w opracowywaniu nowych i nowelizacji istniejących przepisów prawnych i standardów technicznych z zakresu geodezji i kartografii, w celu usprawnienia i ujednolicenia wykonywania prac przy zakładaniu i prowadzeniu powiatowej bazy GESUT, BDOT500, EGiB i krajowej bazy GESUT oraz tworzeniu mapy zasadniczej i kartograficznych opracowań tematycznych w postaci cyfrowych map infrastruktury
- Uczestnictwo w opracowaniu projektów programu badań statystycznych oraz projektów formularzy sprawozdawczych z zakresu mapy zasadniczej, powiatowej bazy GESUT, BDOT500, EGiB w celu realizacji badań z tego zakresu
- Przygotowywanie oraz przeprowadzanie, przy współpracy z komórką zamówień publicznych, postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w zakresie zadań merytorycznych wydziału
- Realizacja zadań dotyczących zbioru danych przestrzennych związanych z realizacją dyrektywy INSPIRE w zakresie tematu danych przestrzennych usługi użyteczności publicznej i służby państwowe
Warunki pracy− Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
− Obsługa standardowych urządzeń biurowych.
− W budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo.
− Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
− Wyjazdy służbowe.
− Praca w warunkach narażenia na stres.
− Wystąpienia publiczne związane z funkcjonowaniem komórki organizacyjnej.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Pracownikom oferujemy:
• stabilną pracę w jednostce administracji państwowej, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
• dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
• trzynaste wynagrodzenie,
• nagrody uznaniowe,
• możliwość rozwoju kompetencji zawodowych (m in. dofinansowanie do kosztów związanych z nauką języków obcych, bogaty pakiet szkoleń),
• pakiet socjalny (m. in. dofinansowanie wypoczynku, możliwość korzystania z programu Multisport),
• możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Wszystkie oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane.
Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej GUGiK.
Metody i techniki selekcji: formalna weryfikacja (preselekcja) ofert złożonych przez kandydatów, sprawdzian wiedzy i umiejętności, niezbędnych do realizacji zadań na stanowisku, rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do Urzędu).
Kandydaci i kandydatki spełniający wymagania formalne, którzy – po analizie ofert – zostaną zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru, będą powiadamiani o terminie i miejscu ich przeprowadzenia.
Oferty kandydatów i kandydatek przechowywane są przez okres 3 miesięcy od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a jeżeli nabór został zakończony bez wyłonienia kandydata/kandydatki – przez okres 3 miesięcy od ogłoszenia wyniku naboru.
W okresie przechowywania ofert kandydaci i kandydatki mają prawo wglądu do dokumentów związanych z naborem, z uwzględnieniem ochrony danych osobowych, oraz do odbioru złożonych dokumentów.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 56 31 478 lub 480.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe geodezyjne
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
w dziedzinie geodezji i kartografii, w szczególności w obszarze geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu lub numerycznej mapy zasadniczej
pozostałe wymagania niezbędne:- Bardzo dobra znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi oraz ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej wraz z aktami wykonawczymi
- Znajomość narzędzi GIS
- Umiejętność posługiwania się językiem XML
- Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole
- Praktyczna znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych
- Umiejętność redagowania pism urzędowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- Znajomość metodyki zarządzania projektami PRINCE2
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Uprawnienia zawodowe w zakresie 1 - geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne
- Samodzielność, odpowiedzialność
- Systematyczność, dokładność
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2019-11-25
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu