Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Obrony Narodowej w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw obsługi sekretarskiej w Wydziale Organizacyjnym Biura Dyrektora Genaralnego

Ministerstwo Obrony Narodowej
Al. Niepodległości 218
00-911 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Zapewnienie właściwych warunków pracy Dyrektora, w tym: - prowadzenie kalendarza pracy i przedsięwzięć służbowych (umawianie, dokonywanie zmian terminów lub odwoływanie wcześniej zaplanowanych spotkań i wizyt), - wykonywanie połączeń telefonicznych, - przyjmowanie klientów wewnętrznych i zewnętrznych, - organizacja odpraw, narad i spotkań, w tym przygotowywanie notatek i podsumowań po spotkaniach, - przygotowywanie pomieszczeń, w których odbywają się odprawy, narady i inne spotkania, - wyposażanie uczestników ww. przedsięwzięć w niezbędne materiały w celu zapewnienia sprawnego przebiegu tych spotkań.
  • Obsługa korespondencji kierowanej do Dyrektora, w tym monitorowanie jej przepływu w elektronicznym systemie obiegu dokumentów, a także monitorowanie stanu realizacji pism i spraw.
  • Przygotowywanie poleceń wyjazdów służbowych oraz rozliczanie delegacji służbowych Dyrektora.
  • Prowadzenie i rozliczanie dokumentów finansowych związanych z realizacją wydatków okolicznościowych i reprezentacyjnych Dyrektora oraz dokonywanie zakupów na te cele w ramach przydzielonego limitu środków finansowych.
  • Opracowywanie materiałów informacyjnych na potrzeby Dyrektora. Prowadzenie bazy informacji dotyczących urzędów, firm, instytucji (krajowych i zagranicznych).
  • Przekazywanie komunikatów, poleceń i ustaleń organizacyjnych pracownikom cywilnym i żołnierzom.
  • Prowadzenie bazy danych o nieobecności pracowników cywilnych i żołnierzy zawodowych w celu zapewnienia aktualnej informacji o urlopach, podróżach służbowych i innych przyczynach nieobecności.


Warunki pracy

Budynek z podjazdem dla wózków inwalidzkich. Wewnątrz budynku: windy umożliwiające wjazd osobie na wózku inwalidzkim oraz łazienki dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwiająca poruszanie się osób na wózkach inwalidzkich. Nie występują uciążliwe/ szkodliwe/ niebezpieczne warunki pracy. Permanentna obsługa klientów zewnętrznych.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Wynagrodzenie na ww. stanowisku wynosi około 4217 zł brutto (według mnożnika kwoty bazowej 2,2) plus dodatek za wysługę lat. Wynagrodzenie nie podlega negocjacji. Pracownikowi może być nadany przez właściwego wojskowego komendanta uzupełnień pracowniczy przydział mobilizacyjny - na podstawie art. 59a ust. 2 i 5 ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej.
Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części "dokumenty i oświadczenia niezbędne". W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Procedura naboru do korpusu służby cywilnej w MON nie dopuszcza możliwości uzupełniania aplikacji.
Niezbędnym elementem ofert kandydatów jest adres e-mailowy. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni wyłącznie pocztą elektroniczną o terminie kolejnego etapu naboru.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenia tych dokumentów, sporządzone przez tłumacza przysięgłego. Oferty otrzymane po terminie zostaną uznane za nie spełniające wymagań formalnych (decyduje data wpływu).
Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno - technicznego stanowiska pracy).
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 261 874 955, 261 840 515, 261 840 034.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonanie polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.




Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • do 1 roku doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z obsługą sekretariatu lub na stanowisku asystenckim
  • Znajomość ustawy o urzędzie Ministra Obrony Narodowej
  • Znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych
  • Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
  • Znajomość protokołu dyplomatycznego i zasad savoir vivre'u
  • Znajomość regulaminu organizacyjnego Ministerstwa Obrony Narodowej
  • Znajomość struktury organizacyjnej Ministerstwa Obrony Narodowej
  • Umiejętność: organizacji pracy własnej, współpracy z innymi, dążenia do rezultatu, poszukiwanie rozwiązań, komunikacji, w tym komunikacji pisemnej
  • Poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli "poufne" lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli "poufne"
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228 ze zm.)
    • Kopie dokumentów potwierdzających do 1 roku doświadczenia w obszarze związanym z obsługą sekretariatu lub na stanowisku asystenckim (np. kopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu)
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-11-04
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    18/10/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi