Opis stanowiska pracy


Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista w Wydziale Projektów II, Departament Budżetu i Projektów UE

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, 00-874 Warszawa, ul. Wronia 53

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Współpraca z Oddziałami i Departamentami GDDKiA w celu pozyskiwania niezbędnych danych i dokumentacji do przygotowania Wniosków o Dofinansowanie,
  • Kompletowanie, analiza, monitoring i zestawianie informacji dotyczących realizacji projektów, sporządzanie m.in. planów finansowych i harmonogramów realizacji projektu zgodne z wymaganiami,
  • Kompletowanie oraz weryfikacja poprawności wymaganej dokumentacji. Opracowywanie i udzielanie wyjaśnień do uwag zgłaszanych przez Instytucję Pośredniczącą / Zarządzającą zgodnie z właściwością wydziału lub koordynacja odpowiedzi do tych instytucji zbierając informacje od innych komórek GDDKiA właściwych merytorycznie. Kompletowanie i przechowywanie dokumentacji
  • Przygotowywanie korespondencji do wszystkich partnerów, w szczególności Instytucji Pośredniczącej, Oddziałów GDDKiA, Departamentów GDDKiA w sprawach dotyczących wdrażania projektów współfinansowanych w ramach POIiŚ w zakresie właściwości Zespołu,
  • Przygotowywanie pism, informacji, notatek, fiszek, zestawień, harmonogramów dotyczących realizacji projektów w ramach POIiŚ (w tym zestawienia poniesionych w ramach realizacji projektu kosztów kwalifikowanych, zestawienia planowanych wydatków, harmonogramy wnioskowania o kolejne płatności w ramach projektu, kwartalne tabele monitoringowe), udział w przygotowaniu prognozy refundacji środków UE w zakresie wymaganym do sporządzenia wsadu do planu finansowego Krajowego Funduszu Drogowego oraz do projektu ustawy budżetowej, a także współpraca z pracownikami Departamentu w zakresie opracowania, korekty i składania wniosków o uruchomienie rezerw celowych dla projektów współfinansowanych ze środków UE,
  • Współpraca z kontrolerami z jednostek zewnętrznych, w szczególności IP i IZ, KAS, NIK, audytorami,


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
 praca pod presją czasu;

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
 praca biurowa przy użyciu takich urządzeń jak: komputer, drukarka, kserokopiarka,
 praca przy komputerze powyżej 4 godzin,
 większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej
 praca na IV piętrze;
 oświetlenie naturalne i sztuczne;
 budynek wyposażony w windy;
 budynek może stwarzać problem w komunikacji dla osób niepełnosprawnych ruchowo z uwagi na drzwi z samozamykaczem, oddzielające klatkę schodową z szybami windowymi.
Pracownikom oferujemy:
 stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
 dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego
w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
 trzynaste wynagrodzenie,
 ruchomy czas pracy lub możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy,
 skuteczne szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe oraz szerokie możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych),
 pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, karty sportowe,
 dodatkowe ubezpieczenie NNW w przypadku osób wykonujących zadania związane
z: utrzymaniem drogi, obszarem technologii, realizacji inwestycji, kierowaniem ruchem drogowym/pojazdem służbowym,
 możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie,


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze: ustalone wg mnożnika kwoty bazowej maksymalnie 2,4

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

UWAGA! Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres rekrutacja.centrala@gddkia.gov.pl podając w tytule maila numer ogłoszenia. W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.


Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. 22 375 88 21


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej lub przy projektach/środkach unijnych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej,
  • znajomość programów MS Word oraz MS Excel,
  • znajomość systemu wdrażania projektów unijnych,
  • znajomość Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko,
  • znajomość wytycznych i krajowych zasad dotyczących wdrażania projektów współfinansowanych z POIiŚ,
  • umiejętność pracy w zespole
  • Kompetencje: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Ukończone szkolenia z zakresu problematyki wdrażania funduszy UE,
  • Przeszkolenie z zakresu problematyki wdrażania funduszy UE,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
  • Umiejętność analitycznego myślenia oraz wnioskowania


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-10-25
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    11/10/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi