Opis stanowiska pracy


Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw realizacji działań informacyjno-promocyjnych w projektach w Zespole Projektowym – Masz prawo do skutecznej ochrony przyrody, Departament Realizacji Projektów Środowiskowych

ul. Wawelska 52/54
00-922 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • realizowanie działań w obszarze komunikacji społecznej w ramach projektu LIFE, w tym: planowanie i organizowanie działań informacyjno-promocyjnych (szczególnie wydarzenia promocyjne) oraz prowadzenie bieżącej współpracy z Rzecznikiem Prasowym GDOŚ dla utrzymywania relacji z mediami w celu zapewnienia sprawnej realizacji zaplanowanych w projekcie działań oraz osiągnięcia zakładanych wskaźników,
  • dbanie o realizację działań informacyjno-promocyjnych zgodnie z harmonogramem projektu i prowadzenie bieżącego monitoringu rezultatów i efektów projektu w oparciu o przyjęte zasady monitoringu i ewaluacji projektu oraz wytyczne Programu LIFE, w celu sprawnej realizacji projektu zgodnie z umową o dofinasowanie,
  • prowadzenie strony o projekcie (jako podstrony) na stronie internetowej www.projekty.gods.gov.pl, aktualizowanie informacji na niej umieszczanych, powadzenie kalendarium, galerii, mailing za pomocą systemu mailingowego w celu zapewnienia odbiorcom aktualnej informacji o działaniach realizowanych w ramach projektu,
  • koordynowanie realizacji umów z partnerami i wykonawcami w zakresie działań informacyjno-promocyjnych założonych w projekcie LIFE, w celu ich realizacji zgodnie z założeniami komunikacji w GDOŚ i wytycznymi Programu LIFE,
  • przygotowywanie dokumentacji inicjującej uruchomienie procedury zamówień publicznych, a w tym sporządzanie opisów przedmiotów zamówienia i rozpoznań rynku związanych z realizacją działań informacyjno-promocyjnych oraz uczestniczenie w komisjach przetargowych, w celu sprawnej realizacji zamówień publicznych w ramach projektu zgodnie z regulaminem GDOŚ i wytycznymi Programu LIFE,
  • koordynowanie bieżącej współpracy z Wydziałem Zarządzania Systemem Informacji o Środowisku i Promocji oraz Rzecznikiem Prasowym GDOŚ, w celu zapewnienia realizacji działań informacyjno-promocyjnych w ramach projektu zgodnie z założeniami komunikacji funkcjonującymi w Instytucji,
  • prowadzenie bieżącego monitoringu mediów i reagowanie na odbiór zewnętrzny projektu „Masz prawo do skutecznej ochrony przyrody”, w tym opracowywanie treści stanowisk i wypowiedzi do mediów, w celu podnoszenia wiedzy i świadomości społecznej na temat prawnej ochrony przyrody oraz zapewnienia efektywnej komunikacji z grupami docelowymi.


Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa polegająca m.in. na opracowywaniu dokumentów, obsłudze urządzeń biurowych, czynnościach koncepcyjnych. Realizacja zadań wiąże się z: częstym reprezentowaniem Urzędu na zewnątrz, narażeniem na korupcję, krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi, stresem związanym z pracą pod presją czasu.

Budynek jest częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo. W budynku zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, drzwi wewnętrzne odpowiedniej szerokości oraz windy dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Brak odpowiednio przystosowanych łazienek.

W budynku nie występują szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie internetowej: http://bip.gdos.gov.pl (Praca/Wzory oświadczeń). Wszystkie oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane.

Za datę złożenia dokumentów uznaje się datę stempla pocztowego lub termin złożenia w kancelarii GDOŚ (pokój 472).

Planowane techniki i metody naboru:

Etap I - weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
Etap II – pisemny sprawdzian wiedzy (w przypadku, gdy mniej niż 10 kandydatów spełni wymogi formalne, możliwe jest odstąpienie od przeprowadzenia tego etapu),
Etap III - rozmowa kwalifikacyjna.

Dokumenty w języku obcym, szczególnie dotyczące doświadczenia zawodowego należy dostarczyć przetłumaczone na język polski.

Za kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy uważa się dokumenty wyraźnie wskazujące na wykonywanie zadań w wymaganym obszarze (np. jeżeli na świadectwie pracy widnieje stanowisko specjalisty, należy dołączyć do niego kopię zakresu wykonywanych obowiązków/zadań/czynności na zajmowanym stanowisku, wystawiony przez pracodawcę)

W przypadku przeprowadzenia Etapu II minimum kwalifikującym do udziału w III etapie naboru jest uzyskanie przez kandydata co najmniej 60% możliwych do zdobycia w sprawdzianie pisemnym punktów (lub z poszczególnych jego części tematycznych) oraz jednocześnie uzyskanie jednego z sześciu najlepszych wyników.

Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska swoim pracownikom oferuje m.in.: ruchomy czas pracy, prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie do karty FitProfit, grupowe ubezpieczenie na życie PZU, możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych w ramach szkoleń, konferencji czy studiów podyplomowych.

Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska zaprasza do udziału w naborze osoby niepełnosprawne.

Prosimy o podawanie nr telefonu oraz adresu e-mail, gdyż informacja o zakwalifikowaniu się do kolejnych etapów rekrutacji zostanie przekazana kandydatom spełniającym wymogi formalne telefonicznie lub drogą elektroniczną. Prosimy o sprawdzanie skrzynki e-mail.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 369 21 62.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w komunikacji społecznej lub w realizacji działań informacyjno-promocyjnych lub w zakresie realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • wiedza dotycząca zasad realizacji komunikacji społecznej oraz planowania i prowadzenia działań informacyjno-promocyjnych
  • wiedza dotycząca realizacji i monitorowania działań informacyjno-promocyjnych współfinansowanych ze środków UE
  • praktyczna znajomość narzędzi realizacji i monitoringu działań informacyjno-promocyjnych (obsługa mediów społecznościowych, Google Analytics, CMS, narzędzia do korespondencji seryjnej)
  • umiejętność argumentowania
  • kreatywność
  • bardzo dobra obsługa komputera (pakiet MS Office, Internet)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość przepisów ustawy prawo zamówień publicznych
  • wiedza z zakresu obszarów chronionych, w tym obszarów Natura 2000


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-09-02
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    22/08/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi