Opis stanowiska pracy
Główny Urząd Geodezji i Kartografii w WarszawieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista w Wydziale Geoportalu w Departamencie Informatyzacji i Rozwoju Państwowego Zasobu Geodezyjnego i KartograficznegoGłówny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Wspólna 2
00-926 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Realizuje prace związane z pełnieniem roli I i II linii wsparcia oraz współpracy i nadzoru nad II linią wsparcia da systemów: Geoportal, Uniwersalny Moduł Mapowy (UMM), Moduł SDI, narzędzi do metadanych, serwerów katalogowych, API Geoportal;
- Realizuje prace związane z administracją i monitorowaniem systemów informatycznych: Geoportal, Uniwersalny Moduł Mapowy (UMM), Moduł SDI, narzędzi do metadanych, serwerów katalogowych, API Geoportal, w szczególności w ramach zapewnienia utrzymania rezultatów projektów POIG oraz POPC realizowanych w GUGiK;
- Realizuje prace związane z pełnieniem funkcji Administratora Systemów Informatycznych dla systemów: Geoportal, Uniwersalny Moduł Mapowy (UMM), Moduł SDI, narzędzi do metadanych, serwerów katalogowych, API Geoportal;
- Współpracuje z instytucjami, organami administracji publicznej oraz organizacjami międzynarodowymi przy eksploatacji oraz rozwijaniu systemów teleinformatycznych udostępniających Zasób, w tym w zakresie udostępniania i wykorzystania usług systemów: Geoportal, Uniwersalny Moduł Mapowy (UMM), Moduł SDI, narzędzi do metadanych, API Geoportal;
- Proponuje, zbiera i dokumentuje wymagania funkcjonalne dla systemów, produktów i usług tworzonych zgodnie z założeniami i metodami SIG przy zapewnieniu zgodności z Architekturą SIG oraz z zastosowaniem narzędzi do zarządzania wymaganymi;
- Prowadzi repozytoria utworzone na potrzeby realizacji zadań Wydziału Geoportalu w narzędziach Jira i Confluence.
Warunki pracy− Praca biurowa z wykorzystaniem komputera.
− Praca w warunkach narażenia na stres.
− Wyjazdy służbowe.
− Wystąpienia publiczne związane z funkcjonowaniem komórki organizacyjnej.
− Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
− Obsługa standardowych urządzeń biurowych.
− Węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze.
− Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (podjazdy, windy).
− Miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
− Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Pracownikom oferujemy:
• stabilną pracę w jednostce administracji państwowej, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
• dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
• trzynaste wynagrodzenie,
• nagrody uznaniowe,
• możliwość rozwoju kompetencji zawodowych (m in. dofinansowanie do kosztów związanych z nauką języków obcych, bogaty pakiet szkoleń),
• pakiet socjalny (m. in. dofinansowanie wypoczynku, możliwość korzystania z programu Multisport),
• możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Wszystkie oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane.
Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej GUGiK.
Metody i techniki selekcji: formalna weryfikacja (preselekcja) ofert złożonych przez kandydatów, sprawdzian wiedzy i umiejętności, niezbędnych do realizacji zadań na stanowisku, rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do Urzędu).
Kandydaci i kandydatki spełniający wymagania formalne, którzy – po analizie ofert – zostaną zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru, będą powiadamiani o terminie i miejscu ich przeprowadzenia.
Oferty kandydatów i kandydatek przechowywane są przez okres 3 miesięcy od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a jeżeli nabór został zakończony bez wyłonienia kandydata/kandydatki – przez okres 3 miesięcy od ogłoszenia wyniku naboru.
W okresie przechowywania ofert kandydaci i kandydatki mają prawo wglądu do dokumentów związanych z naborem, z uwzględnieniem ochrony danych osobowych, oraz do odbioru złożonych dokumentów.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 56 31 478 lub 480.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe informatyczne, geoinformatyczne, geodezyjne lub pokrewne.
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze informatyki, geoinformatyki, geodezji.
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym B1 (prowadzenie korespondencji oraz czytanie i rozumienie dokumentacji technicznej),
- znajomość przepisów ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej,
- znajomość przepisów wykonawczych i technicznych związanych z dyrektywą INSPIRE,
- znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz przepisów wykonawczych,
- znajomość programów typu GIS
- umiejętność dobrej organizacji pracy własnej oraz współpracy w zespole,
- samodzielność, odpowiedzialność,
- doświadczenie w zbieraniu wymagań,
- umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- znajomość norm i standardów OGC, W3C, i ISO dotyczących udostępniania danych przestrzennych,
- znajomość standardów i narzędzi z zakresu zarządzania wymaganiami,
- komunikatywność,
- systematyczność, dokładność,
- asertywność,
- znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2019-08-23
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu