Opis stanowiska pracy
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i AutostradDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista do spraw ochrony dróg w Departamencie Zarządzania Siecią Dróg – Wydział Postępowań AdministracyjnychGeneralna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad,
ul. Wronia 53,
00 – 874 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Opracowywanie projektów aktów administracyjnych (decyzji i postanowień) w sprawach z zakresu ochrony dróg. Rozpatrywanie projektów decyzji o warunkach zabudowy dla inwestycji przyległych do pasa drogowego drogi krajowej,
- Rozpatrywanie wniosków w sprawie dostępności do drogi przyległych nieruchomości w przypadku budowy lub przebudowy drogi (realizacji i inwestycji drogowej),
- Opracowywanie projektów odpowiedzi na skargi do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie, wniesionych na decyzje i postanowienia Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad, na skargi powszechne oraz wystąpienia posłów i senatorów przekazane do załatwienia przez przełożonych,
- Opracowywanie projektów decyzji i postanowień, w których oddział wydał akt administracyjny w jednym z trybów nadzwyczajnych postępowania administracyjnego,
- Opiniowanie projektów ustaw bądź przygotowywanie lub opiniowanie projektów rozporządzeń i zarządzeń dotyczących przedmiotu działania Wydziału, udział w pracach legislacyjnych w uzgodnieniach wewnętrznych, międzyresortowych i w komisjach sejmowych,
- Sporządzanie projektów skarg kasacyjnych do Naczelnego Sądu Administracyjnego na niekorzystne dla organu wyroki Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie,
- Udzielanie pomocy w zakresie merytorycznym i formalnym pracownikom oddziałów GDDKiA w związku z prowadzeniem przez nich postępowań administracyjnych w sprawach z zakresu zarządzania i administrowania drogami.
Warunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
• Stanowisko pracy zlokalizowane w pokojach biurowych,
• Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem,
• Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej,
• Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie,
• Praca w siedzibie urzędu, możliwa również poza siedzibą urzędu: wyjazdy służbowe.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
• Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
• Praca w pokoju wieloosobowym,
• Pomieszczenia higieniczno – sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych,
• Klimatyzacja w każdym pokoju,
• Na każdym piętrze sanitariaty z prysznicami
• Stojaki na rowery zlokalizowane w garażu podziemnym,
• Praca wymagająca przemieszczania się po budynku, utrudniona dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich ze względu na samozamykające się drzwi.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Pracownikom oferujemy:
stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte
i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego
w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
trzynaste wynagrodzenie,
ruchomy czas pracy lub możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy,
skuteczne szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe oraz szerokie możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych),
pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, karty sportowe,
dodatkowe ubezpieczenie NNW w przypadku osób wykonujących zadania związane
z: utrzymaniem drogi, obszarem technologii, realizacji inwestycji, kierowaniem ruchem drogowym/pojazdem służbowym,
możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie,
Informacja o metodach naboru:
- analiza formalna dokumentów,
- możliwość przeprowadzenie pisemnego testu wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Uwaga:
Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub
w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres centrala.rekrutacja@gddkia.gov.pl. podając w tytule maila numer ogłoszenia lub za pośrednictwem formularza aplikacyjnego.
W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów
i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 22 375 86 18
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe techniczne lub prawne lub administracyjne
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w pracy w administracji publicznej,
pozostałe wymagania niezbędne:- prawo jazdy kategorii B,
- praktyczna i bardzo dobra znajomość przepisów k.p.a.,
- znajomość zagadnień z zakresu warunków technicznych dotyczących dróg publicznych, bezpieczeństwa ruchu drogowego i zarządzania ruchem,
- znajomość zagadnień z zakresu planowania przestrzennego dotyczących miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy i warunków zabudowy,
- znajomość zagadnień z zakresu prawa budowlanego,
- umiejętność korzystania z bazy orzeczeń sądów administracyjnych,
- umiejętność posługiwania się pakietem MS Office (w szczególności Excel, Word) w stopniu zaawansowanym,
- umiejętność sporządzania projektów decyzji, postanowień oraz odpowiedzi do organów odwoławczych w sprawach z zakresu drogownictwa,
- kompetencje: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- Umiejętność korzystania z programu LEX,
- Umiejętność korzystania z bazy aktów prawnych zgromadzonych na stronie Sejmu RP,
- Umiejętność korzystania z bazy Geoportal.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyOświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboruDokumenty należy złożyć do: 2019-08-09
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu