Opis stanowiska pracy
Ministerstwo Zdrowia w WarszawieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista w Wydziale Kancelarii i Archiwum w Biurze AdministracyjnymMinisterstwo Zdrowia ul. Miodowa 15 00-952 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Przyjmowanie pism i przekazywanie do właściwych komórek organizacyjnych wg zasad określonych w regulaminie organizacyjnym Ministerstwa Zdrowia oraz wg kompetencji określonych w zarządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie zakresu czynności Sekretarza Stanu oraz Podsekretarzy Stanu;
- Przyjmowanie poczty składanej osobiście przez klientów;
- Indeksowanie, odwzorowywanie cyfrowe, przyporządkowywanie do każdej przesyłki określonego zestawu meta danych opisujących dane nadawcy i rodzaj przesyłki w zakresie przesyłek wpływających z punktu wymiany międzyresortowej, z urzędów pocztowych, firm kurierskich i wnoszonej osobiście do urzędu;
- Prowadzenie rejestru poczty przekazywanej do jednostek podległych;
- Obsługa poczty mailowej i platformy ePUAP;
- Sporządzanie projektów pism urzędowych, raportów i statystyk oraz analiz na potrzeby Wydziału i urzędu
Warunki pracypraca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie; Biuro Administracyjne zlokalizowane jest w budynku zabytkowym przy ul. Miodowej 15 pokój znajduje się na parterze w budynku „B”; winda znajduje się w budynku „B” urząd częściowo jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich; toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze
w budynku „B” i „C”; praca wiąże się z permanentną obsługą klientów zewnętrznych oraz wysiłkiem fizycznym;
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail.
Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www.gov.pl; Ministerstwo Zdrowia/ Praca, wolontariat, praktyki i staże.
Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji.
Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data wpływu oferty do urzędu) nie będą rozpatrywane.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (22) 63 49 276.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Pracownikom oferujemy:
• „trzynaste” wynagrodzenie,
• „ruchomy czas pracy” możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy godziną 7.00 a 9.00,
• pakiet socjalny,
• możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
• stołówkę pracowniczą, pokój do pracy dla rodzica z dzieckiem,
• parking dla rowerów,
• dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
• dobrą lokalizację.
Informacje o metodach i technikach naboru:
Proces naboru składa się z następujących etapów:
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,
etap 2: test wiedzy merytorycznej,
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w pracy biurowej,
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość struktury organizacyjnej urzędu oraz podziału kompetencji (statut, regulamin organizacyjny),
- znajomość instrukcji kancelaryjnej Ministerstwa Zdrowia,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność pracy pod presją czasu.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- przeszkolenie z EZD,
- umiejętność stosowania prawa w praktyce,
- umiejętność analizowania i poprawnego wnioskowania,
- sumienność, samodzielność
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych,
- znajomość obsługi skrzynki mailowej oraz platformy ePUAP,
- znajomość obsługi urządzeń biurowych.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2019-04-30
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Zdrowia, Biuro Kadr, ul. Miodowa 15, 00–952 Warszawa z dopiskiem: „specjalista w Wydziale Kancelarii i Archiwum w Biurze Administracyjnym (poz. 2121)