Opis stanowiska pracy
Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii w WarszawieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista w Departamencie Rozwoju Inwestycji w Wydziale Obsługi i RozliczeńWarszawa, Plac Trzech Krzyży 3/5
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Nadzór nad realizacją umów zawartych przez Ministerstwo z innymi podmiotami – w ramach pomocy publicznej w ramach pomocy publicznej w odniesieniu do Programu wspierania inwestycji o istotnym znaczeniu dla gospodarki polskiej, de minimis i pomocy ze środków Funduszu Strefowego monitorowanie procesu realizacji umowy wymiana informacji/ raportowanie/prowadzenie sprawozdawczości kontrolowanie zleceniobiorcy w zakresie wynikającym z umowy/ porozumienia
- Monitorowanie procesu przygotowania i realizacji inwestycji - w ramach Programu wspierania inwestycji o istotnym znaczeniu dla gospodarki polskiej i pomocy ze środków Funduszu Strefowego weryfikowanie i uzgadnianie rozliczeń
- Zarządzanie projektami -- realizacja projektu pn. „Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe – Marka Polskiej Gospodarki – Brand, Poddziałanie 3.3.2 PO IR odbiór prac cząstkowych po wykonaniu poszczególnych etapów projektu rozliczanie projektu (w tym: przygotowywanie wniosków o płatność/ sprawozdań/ raportów) podsumowywanie i ocena wyników projektu rozliczanie projektu (w tym: przygotowywanie wniosków o płatność/ sprawozdań/ raportów)
- Przeprowadzanie kontroli/ wizyt monitoringowych/ wizji lokalnych koordynowanie procesu przeprowadzania kontroli przeprowadzanie kontroli systemowych/ kontroli projektów/ resortowych lub innych kontroli przygotowywanie analiz i zestawień w zakresie realizowanych zadań kontrolnych ewidencjonowanie/ rejestrowanie danych z przeprowadzonych kontroli sporządzanie sprawozdań/ informacji pokontrolnych/ projektów wystąpień pokontrolnych z przeprowadzonych kontroli.
- Udział w przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań w zakresie właściwości komórki organizacyjnej nadzorowanie wykonania umowy opracowywanie projektu umowy przeprowadzanie odbioru przedmiotu umowy przeprowadzanie rozeznania rynku sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia szacowanie wartości zamówienia uczestniczenie w postępowaniach jako członek komisji przetargowych
Warunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe
delegacje krajowe i zagraniczne – kilka razy w roku
reprezentacja Ministerstwa na spotkaniach, ustalanie warunków umów
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze
winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
wejście do obiektu od strony Placu Trzech Krzyży nie przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, wejście do tego budynku odbywa się przez wejście od
ul. Wspólnej
ciągi komunikacyjne przystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Umowa o pracę na czas zastępstwa.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Uwagi dotyczące wymaganych dokumentów i oświadczeń:
– oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie: https://mpit.bip.gov.pl/zasady-naboru-do-sluzby-cywilnej/zasady-naboru-do-sluzby-cywilnej.html
– oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie
– dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu lub zaświadczenie z uczelni
– w przypadku ukończenia studiów wyższych lub uzyskania tytułu zawodowego na uczelni zagranicznej, prosimy o dołączenie do aplikacji kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub nostryfikacji dyplomu
– w przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego
Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Informujemy, że skontaktujemy się drogą elektroniczną lub telefonicznie z osobami, które spełniają wymagania formalne.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: http: //www.mpit.gov.pl/ w zakładce Ministerstwo lub uzyskać pod nr tel.(0-22) 262 92 80.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy1 rok doświadczenia zawodowego
w zakresie udzielania/rozliczania udzielonej pomocy publicznej /realizacji projektów finansowanych w ramach środków UE
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość języka angielskiego, poziom B1,
- znajomość zasad udzielania pomocy publicznej
- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
- wiedza z zakresu wdrażania funduszy UE, zarządzania projektami
- znajomość ustawy o finansach publicznych,
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność, myślenie analityczne.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkoweDokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- – oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2018-11-28
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Aplikacje można składać przez ePUAP lub wysłać na adres mailowy: rekrutacjampit@mpit.gov.pl
Dokumenty można też przynieść lub wysłać na adres:
MPiT BDG
Plac Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa
z dopiskiem w liście motywacyjnym oraz w tytule maila: DRI_89
Kancelaria czynna w godz. 8.15-16.15