Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista w Departamencie Rozwoju Inwestycji w Wydziale Obsługi i Rozliczeń

Warszawa, Plac Trzech Krzyży 3/5

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Nadzór nad realizacją umów zawartych przez Ministerstwo z innymi podmiotami – w ramach pomocy publicznej w ramach pomocy publicznej w odniesieniu do Programu wspierania inwestycji o istotnym znaczeniu dla gospodarki polskiej, de minimis i pomocy ze środków Funduszu Strefowego  monitorowanie procesu realizacji umowy  wymiana informacji/ raportowanie/prowadzenie sprawozdawczości  kontrolowanie zleceniobiorcy w zakresie wynikającym z umowy/ porozumienia
  • Monitorowanie procesu przygotowania i realizacji inwestycji - w ramach Programu wspierania inwestycji o istotnym znaczeniu dla gospodarki polskiej i pomocy ze środków Funduszu Strefowego  weryfikowanie i uzgadnianie rozliczeń
  • Zarządzanie projektami -- realizacja projektu pn. „Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe – Marka Polskiej Gospodarki – Brand, Poddziałanie 3.3.2 PO IR  odbiór prac cząstkowych po wykonaniu poszczególnych etapów projektu  rozliczanie projektu (w tym: przygotowywanie wniosków o płatność/ sprawozdań/ raportów)  podsumowywanie i ocena wyników projektu  rozliczanie projektu (w tym: przygotowywanie wniosków o płatność/ sprawozdań/ raportów)
  • Przeprowadzanie kontroli/ wizyt monitoringowych/ wizji lokalnych  koordynowanie procesu przeprowadzania kontroli  przeprowadzanie kontroli systemowych/ kontroli projektów/ resortowych lub innych kontroli  przygotowywanie analiz i zestawień w zakresie realizowanych zadań kontrolnych  ewidencjonowanie/ rejestrowanie danych z przeprowadzonych kontroli  sporządzanie sprawozdań/ informacji pokontrolnych/ projektów wystąpień pokontrolnych z przeprowadzonych kontroli.
  • Udział w przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań w zakresie właściwości komórki organizacyjnej  nadzorowanie wykonania umowy  opracowywanie projektu umowy  przeprowadzanie odbioru przedmiotu umowy  przeprowadzanie rozeznania rynku  sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia  szacowanie wartości zamówienia  uczestniczenie w postępowaniach jako członek komisji przetargowych


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
 obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe
 delegacje krajowe i zagraniczne – kilka razy w roku
 reprezentacja Ministerstwa na spotkaniach, ustalanie warunków umów

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
 węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze
 winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
 wejście do obiektu od strony Placu Trzech Krzyży nie przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, wejście do tego budynku odbywa się przez wejście od
ul. Wspólnej
 ciągi komunikacyjne przystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Umowa o pracę na czas zastępstwa.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Uwagi dotyczące wymaganych dokumentów i oświadczeń:
– oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie: https://mpit.bip.gov.pl/zasady-naboru-do-sluzby-cywilnej/zasady-naboru-do-sluzby-cywilnej.html
– oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie
– dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu lub zaświadczenie z uczelni
– w przypadku ukończenia studiów wyższych lub uzyskania tytułu zawodowego na uczelni zagranicznej, prosimy o dołączenie do aplikacji kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub nostryfikacji dyplomu
– w przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego

Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

Informujemy, że skontaktujemy się drogą elektroniczną lub telefonicznie z osobami, które spełniają wymagania formalne.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: http: //www.mpit.gov.pl/ w zakładce Ministerstwo lub uzyskać pod nr tel.(0-22) 262 92 80.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w zakresie udzielania/rozliczania udzielonej pomocy publicznej /realizacji projektów finansowanych w ramach środków UE

pozostałe wymagania niezbędne:

  •  znajomość języka angielskiego, poziom B1,
  •  znajomość zasad udzielania pomocy publicznej
  •  znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
  •  wiedza z zakresu wdrażania funduszy UE, zarządzania projektami
  •  znajomość ustawy o finansach publicznych,
  •  organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność, myślenie analityczne.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • – oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-11-28
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Aplikacje można składać przez ePUAP lub wysłać na adres mailowy: rekrutacjampit@mpit.gov.pl

    Dokumenty można też przynieść lub wysłać na adres:
    MPiT BDG
    Plac Trzech Krzyży 3/5
    00-507 Warszawa

    z dopiskiem w liście motywacyjnym oraz w tytule maila: DRI_89

    Kancelaria czynna w godz. 8.15-16.15

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    21/11/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi