Opis stanowiska pracy
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w WarszawieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalistaMinisterstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
ul. Stefana Batorego 5
02-591 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Analiza zgłoszeń zbiórek publicznych, aktualizacji zgłoszeń celem ich zaakceptowania bądź wezwania strony do ich uzupełninia.
- Analiza i ocena sprawozdań ze zbiórek publicznych oraz sprawozdań ze sposobu rozdysponowania zebranych ofiar, w celu oceny legalności i prawidłowości przeprowadzonych zbiórek.
- Dokonywanie analizy i oceny sprawozdań z zakończonych zbiórek publicznych przeprowadzonych na podstawie pozwoleń Ministra właściwego do spraw administracji publicznej w celu oceny legalności i prawidłowości przeprowadzonej zbiórki.
- Przygotowywanie projektów decyzji Ministra właściwego do spraw administracji publicznej w przedmiocie odmowy zamieszczenia informacji o zbiórce publicznej na ogólnopolskim portalu zbiórek publicznych.
- Przygotowywanie odpowiedzi na skargi na decyzje Ministra, wydane w sprawach będących w zakresie kompetencji Wydziału.
- Prowadzenie dokumentacji spraw w celu zapewnienia właściwego przechowywania i obiegu dokumentów oraz sprawnego i terminowego ich załatwiania.
- Archiwizacja i zabezpieczanie zgromadzonych dokumentów w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów.
Warunki pracyPraca wykonywana jest w siedzibie MSWiA w budynku przy ul. Syreny 23 w Warszawie. Budynek nie jest dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. W budynku nie ma podjazdu umożliwiającego dostęp osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich.
Docelowo praca wykonywana będzie w budynku przy ul. Domaniewskiej 36/38 w Warszawie. Dostęp do budynku, szerokość ciągów komunikacyjnych i drzwi wewnętrznych dostosowane są do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Wewnątrz budynku znajdują się windy ułatwiające poruszanie się, jak również łazienki dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
WARUNKI DOTYCZACE CHARAKTERU PRACY NA STANOWISKU I SPOSOBU WYKONYWANIA ZADAŃ
Praca z komputerem powyżej 4 godzin dziennie. Obsługa klientów zewnętrznych. Praca związana z reprezentowaniem urzędu na zewnątrz.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji zaprasza do udziału w naborze również osoby niepełnosprawne (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno-technicznego stanowiska pracy).
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Przekazanie dokumentów wymienionych w części „DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE” nie jest obowiązkowe, jednak będą one podstawą przeprowadzenia oceny spełniania wymagań dodatkowych przez kandydatów.
Planowane techniki i metody naboru:
test wiedzy
próbka pracy
rozmowa kwalifikacyjna
Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: https://nabory.kprm.gov.pl, http://bip.mswia.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym
w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 315 20 13, (22) 60 147 51.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:- Co najmniej rok doświadczenia zawodowego w urzędach administracji publicznej
- Znajomość struktur i zasad funkcjonowania administracji publicznej
- Znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
- Umiejętność współpracy, skutecznego komunikowania się, umiejętność organizacji pracy oraz zorientowanie na osiąganie celów, gotowość do doskonalenia zawodowego, rzetelność
- Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, myślenia analitycznego oraz orientacji na klienta
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w prowadzeniu postępowań administracyjnych w administracji publicznej
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Znajomość przepisów ustawy o zbiórkach publicznych
- Znajomość pakietu programów Microsoft Office oraz programów prawniczych typu Lex
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- List motywacyjny oraz Curriculum Vitae (CV) – zawierające dane kontaktowe i informacje wynikające z wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/ stażu pracy tj. świadectw pracy lub zaświadczeń lub referencji lub zakresów obowiązków lub opisów stanowiska pracy lub innych dokumentów, które potwierdzają wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe (rodzaj i długość)
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
- Oświadczenie o zapoznaniu się z „Informacją dotyczącą przeprowadzania naboru na wolne stanowiska w służbie cywilnej w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji, w tym przetwarzania danych osobowych” - http://www.mswia.gov.pl/pl/ministerstwo/praca-w-mswia/8682,Praca-w-MSWiA.html
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy tj. świadectw pracy lub zaświadczeń lub referencji lub zakresów obowiązków lub opisów stanowiska pracy lub innych dokumentów, które potwierdzają wymagane dodatkowe doświadczenie zawodowe (rodzaj i długość)Zaświadczenie o znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnymDokumenty należy złożyć do: 2018-11-15
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu