Opis stanowiska pracy
Ministerstwo Sprawiedliwości w WarszawieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalistaMinisterstwo Sprawiedliwości
Al. Ujazdowskie 11
00-950 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Przeprowadzanie planowych i doraźnych kontroli w jednostkach podległych Ministrowi Sprawiedliwości lub przez niego nadzorowanych, a także przygotowywanie wymaganej dokumentacji z zadania kontrolnego;
- Prowadzenie zbioru informacji o kontrolach oraz przygotowywanie projektów informacji o stanie realizacji zadań kontrolnych;
- Przygotowywanie projektów pism informujących właściwe komórki organizacyjne Ministerstwa oraz kierowników właściwych jednostek o wynikach kontroli przeprowadzonych przez pracowników Wydziału w jednostkach podległych Ministrowi Sprawiedliwości lub przez niego nadzorowanych;
- Przygotowanie do udostępniania informacji publicznej, w szczególności przygotowywanie do umieszczania w BIP MS ostatecznych dokumentów z kontroli;
- Opracowywanie informacji, statystyk, analiz, dotyczących w szczególności wyników kontroli;
- Prowadzenie ewidencji dokumentów wpływających i wychodzących z Wydziału Kontroli;
- Gromadzenie, przechowywanie oraz okresowe archiwizowanie dokumentów.
Warunki pracy- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- częste krajowe wyjazdy służbowe (przejazdy transportem publicznym) poza stałe miejsce zamieszkania i zatrudnienia,
- wykonywanie obowiązków służbowych związane z częstym działaniem pod presją czasu w warunkach napięcia nerwowego,
- wykonywanie zadań na stanowisku pracy związane z zagrożeniem korupcyjnym,
- udzielanie informacji telefonicznych zainteresowanym, w tym skarżącym,
- budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: do 3935,06 zł (mnożnik kwoty bazowej do wysokości 2,1).
Kandydatki/kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne, zostaną powiadomieni o terminie kolejnego etapu naboru mailem lub telefonicznie.
Etapy naboru: test wiedzy, sprawdzian umiejętności, rozmowa kwalifikacyjna.
List motywacyjny oraz oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.
Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Oferty niespełniające wymagań formalnych i oferty kandydatów niewyłonionych zostaną zniszczone komisyjnie w terminie 14 dni od zakończenia naboru.
Zainteresowanych zachęcamy do zapoznania się z załącznikiem nr 2 do Zarządzenia Dyrektora Generalnego Ministerstwa Sprawiedliwości nr 51/2015 z dnia 30 kwietnia 2015 r., określającym zasady naboru oraz warunki zakwalifikowania do kolejnych etapów naboru, a także skorzystania z formularza aplikacyjnego oraz oświadczeń w zakładce „oferty pracy” na stronie www.ms.gov.pl
Do udziału w naborze zachęcamy osoby niepełnosprawne.
Informacje dodatkowe pod nr. tel. (22) 52 12 378, (22) 52 12 743.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy1 rok doświadczenia zawodowego
doświadczenia zawodowego w komórkach kontroli lub audytu wewnętrznego
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość aktów prawnych z obszaru finansów publicznych, zamówień publicznych, kontroli w administracji rządowej, służby cywilnej,
- znajomość zasad organizacji i funkcjonowania Ministerstwa Sprawiedliwości oraz jednostek podległych Ministrowi Sprawiedliwości lub przez niego nadzorowanych,
- znajomość metod i technik pracy kontrolnej,
- umiejętność opracowywania analiz, opinii i raportów w formie pisemnej,
- umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office),
- asertywność, doskonalenie zawodowe, identyfikacja z misją urzędu, myślenie analityczne, otwartość na zmiany, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, pozytywne podejście do klienta, zorientowanie na osiąganie celów
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- studia podyplomowe na kierunku audyt i kontrola
- znajomość zasad archiwizacji
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów jednoznacznie potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe/staż pracy (świadectwa pracy, opisy stanowisk, zakresy czynności, zaświadczenia i inne, potwierdzające wymagany w ogłoszeniu okres i obszar doświadczenia zawodowego/stażu pracy),
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań dodatkowych (fakultatywnie).Dokumenty należy złożyć do: 2018-06-22
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu