Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Infrastruktury w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

ul. Chałubińskiego 4/6,
00-928 Warszawa


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przygotowywanie materiałów do projektu ustawy budżetowej w zakresie wydatków budżetu państwa, dochodów budżetowych oraz zatrudnienia i wynagrodzeń dla części 26 – Łączność, w tym opracowanie propozycji podziału wstępnych kwot wydatków przyznanych przez Ministra Finansów, weryfikacja zgłoszeń do projektu budżetu w zakresie wydatków bieżących oraz analiza i kontrola formalno-rachunkowa formularzy planistycznych, w tym w zakresie dochodów budżetowych, opracowanie, dla Ministerstwa Finansów, zbiorczych materiałów do projektu ustawy budżetowej w zakresie wydatków budżetowych oraz zatrudnienia i wynagrodzeń wraz z uzasadnieniem, sporządzenie, dla właściwych ministrów kierujących działami administracji rządowej, materiałów do projektu budżetu, w tym dla Szefa Służby Cywilnej w zakresie zatrudnienia i wynagrodzeń korpusu służby cywilnej, opracowanie informacji, dla komisji sejmowych i senackich, Najwyższej Izby Kontroli, Ministerstwa Finansów oraz członków kierownictwa Ministerstwa, w sprawie projektu budżetu w zakresie dochodów i wydatków budżetowych
  • Opracowywanie planu finansowego dla części 26 – Łączność w zakresie wydatków z budżetu państwa, w tym: przygotowanie, dla uprawnionych podmiotów, informacji o kwotach dochodów i wydatków budżetowych, w tym wynagrodzeń, wynikających z projektu ustawy budżetowej oraz z ustawy budżetowej na dany rok weryfikacja projektów/planów finansowych – we współpracy z pozostałymi komórkami Departamentu sporządzenie zbiorczego: projektu planu finansowego oraz planu finansowego na dany rok budżetowy, w zakresie wydatków budżetowych uzgadnianie z Biurem Dyrektora Generalnego planu zatrudnienia i wynagrodzeń dla pracowników Ministerstwa prowadzenie ewidencji zmian dokonywanych w ciągu roku budżetowego oraz comiesięczne sporządzanie aktualizacji planu wydatków budżetowych
  • Realizacja wydatków z budżetu państwa w ramach części 26 – Łączność, w tym prowadzenie spraw związanych z uruchamianiem środków z rezerw celowych budżetu państwa na wydatki bieżące , w tym weryfikacja wniosków oraz przygotowywanie wystąpień do Ministra Finansów przygotowywanie projektów decyzji dysponenta części budżetowej, w sprawie zmian lub blokowania wydatków budżetowych, w zakresie środków bieżących, przygotowywanie – na podstawie decyzji Ministra Finansów oraz dysponenta części - zawiadomień o zmianach w planach finansowych poszczególnych dysponentów prowadzenie kontroli pod względem formalno-rachunkowym oraz monitorowanie wprowadzanych – na podstawie udzielonych przez Ministra upoważnień – przeniesień wydatków budżetowych, weryfikacja wniosków o dokonanie zmian w planie finansowym, w tym analiza sprawozdań z wykonania wydatków budżetowych, uzgodnienia z komórkami merytorycznymi
  • Obsługa procesu legislacyjnego poprzez opiniowanie projektów aktów normatywnych i aktów wewnętrznych przekazywanych do uzgodnień wewnątrzresortowych oraz opracowywanie projektu zarządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie upoważnienia kierowników jednostek do dokonywania przeniesień wydatków w planach finansowych
  • Obsługa Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR, we współpracy z Ministerstwem Finansów i dysponentami niższego stopnia
  • Obsługa kontroli NIK oraz archiwizacja dokumentacji prowadzonej w Wydziale
  • Udział w sporządzaniu rocznej analizy z przebiegu realizacji wydatków budżetowych w zakresie części 26 – Łączność
  • Aktualizacja planu dla części 26 – Łączność, m.in. poprzez comiesięczne uzgadnianie planu wydatków budżetowych oraz kwartalne uzgadnianie planów zatrudnienia i wynagrodzeń


Warunki pracy

Ministerstwo zajmuje trzy budynki „A”, „B” i „C” o następujących uwarunkowaniach technicznych:
• węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku ”B” (parter) oraz w budynku „A” (dostęp przy pomocy osób trzecich)
• wejście do budynków przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych
• szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne w budynkach „A”, „B” i „C” przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych
• winda w budynku „A”, „B” i „C” dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych
• brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych na wysoki parter w budynku A, na którym usytuowana jest jedna
z sal konferencyjnych

Pracownikom oferujemy:
• dogodną lokalizację i ruchomy system czasu pracy: rozpoczynanie pracy w godz. 7.30-9.00.
• dodatkowe wynagrodzenie tzw. „trzynastka”, bogaty pakiet szkoleń, refundację nauki języka i studiów podyplomowych,
• pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku i kart sportowych, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach,
• możliwość wykupienia w preferencyjnej cenie ubezpieczenia zdrowotnego, polisy na życie i zniżkowej legitymacji PKP

Inne warunki, dotyczące charakteru stanowiska pracy:
• praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Do udziału w naborze zachęcamy osoby posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych jest Minister Infrastruktury.
Aplikacje można również przesyłać mailowo na adres: rekrutacja@mi.gov.pl (wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane przez osoby aplikujące i przesłane w formie skanu).
Dokumenty załączane przez kandydatów do oferty, wystawione w języku obcym, winny być przetłumaczone na język polski.
Wzór wymaganych oświadczeń jest dostępny na stronie internetowej http://mi.bip.gov.pl w zakładce Praca. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Osoby zakwalifikowane będą informowane telefonicznie lub e-mailem o terminie kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego.
Po zakończeniu naboru oferty złożone przez kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni oraz sprawdziany wiedzy
i umiejętności przeprowadzone w ramach naboru, zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (22) 630-18-24.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
doświadczenia w obszarze problematyki finansowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych
  • Umiejętność organizacji pracy własnej i zorientowanie na osiąganie celów
  • Skuteczna komunikacja
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego – np. kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk, zakresów czynności lub kopie innych zaświadczeń (należy potwierdzić zamknięty okres i obszar tematyczny doświadczenia zawodowego)
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-05-29
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    25/05/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi