Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

ul. Wspólna 2/4

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Zarządzanie projektami, w tym:
  • • podsumowywanie i ocena wyników projektu
  • • kontrolowanie realizacji zadań pod kątem: jakości, zgodności z zakresem wykonania i zaplanowanym czasem realizacji
  • • rozliczanie projektu (w tym: przygotowywanie wniosków o płatność/ sprawozdań/ raportów),opracowywanie harmonogramu prac projektowych
  • • opracowywanie budżetu projektu, analizowanie uwarunkowań, otoczenia biznesowego, etc., kontrolowanie wykonania budżetu,
  • • budowanie zespołu projektowego, określanie ogólnej koncepcji projektu w tym jego celu i oczekiwanych efektów,
  • • dobór podwykonawców, dostawców i ekspertów,
  • • identyfikowanie pojawiających się problemów i ryzyk w projekcie/ zespole projektowym oraz proponowanie działań korygujących,
  • • komunikacja i podział realizacji zadań,
  • • odbiór prac cząstkowych po wykonaniu poszczególnych etapów projektu, doprecyzowywanie zakresu projektu, podział na etapy, wyznaczanie celów cząstkowych oraz określanie kryteriów oceny wyników prac projektowych.
  • Ocena i wybór projektów, w tym: opracowywanie i aktualizowanie kryteriów wyboru projektów, formalna i/ lub merytoryczna ocena projektów, przeprowadzanie konsultacji i uzgodnień, organizowanie naboru projektów.
  • Udział w przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań w zakresie właściwości komórki organizacyjnej, w tym:
  • • uczestniczenie w postępowaniach jako członek komisji przetargowych,
  • • opracowywanie projektu umowy, sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia,
  • • nadzorowanie wykonania umowy, opiniowanie dokumentacji, przeprowadzanie odbioru przedmiotu umowy, przeprowadzanie rozeznania rynku, szacowanie wartości zamówienia.
  • Organizowanie spotkań i wydarzeń krajowych/ międzynarodowych Ministerstwa, w tym :
  • • zapewnianie/ obsługa udziału prelegentów/ ekspertów zewnętrznych, przygotowywanie merytoryczne spotkań i wydarzeń (w tym: opracowywanie prezentacji, materiałów, publikacji, etc.),
  • • przygotowywanie/ uzgadnianie dokumentów podsumowujących, prowadzenie i/ lub udział w spotkaniach i wydarzeniach.


Warunki pracy

Pracownikom oferujemy:
– proponowane wynagrodzenie zasadnicze w wysokości 4122,45 zł brutto, ustalone wg mnożnika 2,2.
– dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
– umowę o pracę na czas określony.
– trzynaste wynagrodzenie, bogaty pakiet szkoleń, staże eksperckie, refundacje nauki języka i studiów podyplomowych,
– pakiet socjalny: platforma Benefit, dofinansowanie wypoczynku, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, sala ćwiczeń w budynku Ministerstwa,
– możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie, możliwość dofinansowania kart sportowych (FitProfit), ruchomy system czasu pracy: rozpoczęcie pracy w godz. 7.30-9.00.

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
– reprezentacja urzędu,
– wyjazdy służbowe,
– praca z bazami danych/programami specjalistycznymi
– organizacja/prowadzenie spotkań/negocjacji/ustalanie warunków umów
– obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe
– praca przy komputerze,
– opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie ministerstwa: https://miir.gov.pl/kariera-i-praca


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: http: //www.miir.gov.pl/ w zakładce Ministerstwo/Praca i kariera lub uzyskać pod nr tel. (22) 273 79 48.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności/rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie po zakończeniu rekrutacji.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej.
Przed wysłaniem aplikacji prosimy o upewnienie się, że spełnienie wymagań formalnych jednoznacznie wynika z przesłanych dokumentów.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą.
Wskaźnik zatrudnienia w MIIR osób niepełnosprawnych: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych przekracza 6% : NIE


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe o profilu ekonomicznym lub wyższe nieprofilowane i studia podyplomowe o profilu ekonomicznym

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze związanym z projektami infrastrukturalnymi/doradztwem projektowym

pozostałe wymagania niezbędne:

  • wiedza na temat procesu przygotowania inwestycji, w tym wymogów dotyczących przygotowania i realizacji projektów ppp,
  • wiedza nt. analiz przedrealizacyjnych dla projektów infrastrukturalnych,
  • znajomość prawa zamówień publicznych,
  • znajomość finansów publicznych,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
  • wiedza z zakresu analizy finansowej i ekonomicznej opłacalności projektu infrastrukturalnego,
  • umiejętność analizy i modyfikacji arkusza kalkulacyjnego przedstawiającego analizę finansową projektu,
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność, myślenie analityczne.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Dokumenty należy przygotować w języku polskim. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski.
    • CV
    • kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie – w przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub nostryfikacji dyplomu oraz tłumaczenie przysięgłe dyplomu.
    • – najpóźniej, tj. w dniu rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci muszą dostarczyć do BZL wszystkie wymagane prawem dokumenty i oświadczenia, w tym własnoręcznie podpisane: oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Aktualny wzór oświadczeń jest dostępny pod adresem: http://miir.bip.gov.pl/zasady-naboru-do-sluzby-cywilnej/nabor-do-sluzby-cywilnej-z-wylaczeniem-wyzszych-stanowisk.html
    • Niedostarczenie tych dokumentów w wyznaczonym terminie jest jednoznaczne z rezygnacją z naboru.
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-05-28
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    25/05/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi