Opis stanowiska pracy


Komenda Główna Policji w Warszawie

Komendant Główny Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Komenda Główna Policji
ul. Puławska 148/150
02-624 Warszawa


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • monitorowanie przebiegu, wykonywanie i realizowanie projektów unijnych ze środków pozyskanych z rezerwy celowej,
  • weryfikowanie pod względem formalno-rachunkowym oraz merytorycznym jednostkowych sprawozdań budżetowych otrzymywanych z jednostek Policji w Informatycznym Systemie Obsługi Budżetu Państwa TREZOR w zakresie finansowania wydatków budżetowych ze środków UE,
  • sporządzanie miesięcznych i kwartalnych informacji o wydatkowaniu i zaangażowaniu środków pozyskiwanych z rezerwy celowej przeznaczonych na realizację projektów finansowanych ze środków pochodzących z budżetu UE,
  • opracowywanie wytycznych dla podległych dysponentów w zakresie sporządzania sprawozdań budżetowych z wykonania wydatków budżetu państwa w zakresie programów realizowanych ze środków pochodzących z budżetu UE,
  • opracowywanie baz danych do analiz finansowych oraz weryfikacji poprawności prezentowanych przez podległe jednostki terenowe Policji informacji,
  • uczestnictwo w sporządzaniu kwartalnych i rocznych ocen realizacji budżetu Policji w zakresie wykorzystania środków UE – finansowanie i współfinansowanie – w ramach realizowanych przez jednostki Policji projektach i programach,
  • udzielanie merytorycznego wsparcia jednostkom Policji w zakresie prawidłowego ujmowania wydatków budżetowych na realizację programów finansowanych i współfinansowanych z udziałem UE,
  • uczestnictwo w opiniowaniu aktów prawnych z zakresu środków unijnych.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca pod presją czasu,
- praca wymagająca dyspozycyjności zwłaszcza w okresach sprawozdawczych oraz gdy zachodzi konieczność sporządzenia
informacji w krótkim przedziale czasowym.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- naturalne i sztuczne oświetlenie,
- wymuszona pozycja ciała,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
- przy wejściu do budynku brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych, w budynku znajduje się winda.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Planowane rozpoczęcie pracy – w ciągu około 3 miesięcy od publikacji ogłoszenia.
Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Głównej Policji może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Głównego Policji ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot.
Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.
Decyduje data stempla pocztowego.
Wzory wymaganych oświadczeń znajdują się na stronie: http://bip.kgp.policja.gov.pl/

Proponowane warunki wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik 2,000 kwoty bazowej

Techniki i metody naboru:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych,
- test wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe ekonomiczne (lub na kierunku pokrewnym – finanse, rachunkowość) lub wyższe oraz studia
podyplomowe z zakresu ekonomii (lub na kierunku pokrewnym – finanse, rachunkowość),

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
2 lata doświadczenia zawodowego w komórkach ekonomiczno - finansowych jednostek sektora finansów publicznych,

pozostałe wymagania niezbędne:

  • dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
  • biegła znajomość przepisów prawa w zakresie finansów publicznych w połączeniu ze znajomością przepisów unijnych oraz rachunkowości i sprawozdawczości,
  • umiejętność interpretacji przepisów i stosowania przepisów w praktyce,
  • umiejętność obsługi komputera (znajomość np. arkusza kalkulacyjnego Excel),
  • logiczne i analityczne myślenie,
  • umiejętność konstruowania wniosków,
  • umiejętność rozwiązywania problemów,
  • komunikatywność,
  • kreatywność,
  • umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidywalnych i stresowych,
  • znajomość umiejętność obsługiwania systemu Ministerstwa Finansów – TREZOR, e-PUAP,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie w zakresie biegłej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office,
  • znajomość obsługi pakietu MS Office.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 412),
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego dotyczącego przeszkolenia w zakresie biegłej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office,

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-04-26
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    26/04/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi