Opis stanowiska pracy
Ministerstwo Cyfryzacji w WarszawieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalistaMinisterstwo Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- prowadzenie postępowań administracyjnych związanych z udostępnianiem danych i informacji z rejestru PESEL i RDO oraz CEPiK na rzecz użytkowników instytucjonalnych i innych uprawnionych podmiotów, w tym przygotowywanie decyzji i postanowień w I i II instancji;
- udzielanie konsultacji podmiotom zewnętrznym w zakresie udostępniania danych z rejestrów i ewidencji prowadzonych przez Ministra Cyfryzacji;
- przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi, wnioski i interpelacje dot. udostępniania danych;
- przygotowywanie interpretacji, opinii i wyjaśnień dot. przepisów prawa stanowiących podstawę działania wydziału;
- ocenianie projektów aktów prawnych przedłożonych do zaopiniowania.
Warunki pracyPermanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa);
Elastyczne godziny pracy;
Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Co oferujemy naszym pracownikom?
• rozwój umiejętności poprzez współpracę z ekspertami w swojej dziedzinie;
• rewelacyjną lokalizację w centrum Warszawy z doskonałymi połączeniami komunikacyjnymi;
• stabilne zatrudnienie;
• ruchomy czas pracy;
• możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie oraz opieki medycznej;
• dofinansowania do wypoczynku, wyjść do kina, teatru, zajęć sportowych;
• HydePark – fantastyczną wspólną przestrzeń, której wykorzystanie zależy głównie od kreatywności pomysłodawcy;
• Strefę Mocy – miejsce na terenie MC, gdzie można korzystać z dedykowanej siłowni oraz zajęć relaksacyjnych;
• Pokój Rodzica z Dzieckiem w sytuacjach potrzeby zapewnienia dziecku opieki.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zwarte w niniejszym ogłoszeniu.
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Dokumenty złożone
w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie. Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://nabory.kprm.gov.pl, http://mc.bip.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 556 84 74.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe magisterskie w zakresie prawa lub administracji
doświadczenie zawodowe/staż pracy1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze prowadzenia postępowań administracyjnych
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
- znajomość ustawy o ewidencji ludności;
- znajomość ustawy o dowodach osobistych;
- znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej;
- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego;
- znajomość ustawy prawo o ruchu drogowym oraz ustawy o kierujących pojazdami wraz z aktami wykonawczymi;
- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych;
- umiejętność organizacji pracy własnej;
- umiejętność skutecznego komunikowania się;
- umiejętność współpracy w zespole;
- umiejętność analitycznego myślenia;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- przeszkolenie w zakresie ochrony danych osobowych
- przeszkolenie w zakresie informacji niejawnych;
- umiejętność tworzenia pism urzędowych.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2018-04-03
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu