Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

00-400 Warszawa, ul. Nowy Świat 6/12

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie obsługi i ewidencji finansowo-księgowej w zakresie dysponenta I stopnia budżetu państwa i budżetu środków europejskich w częściach budżetowych 21 – gospodarka morska, 22 – gospodarka wodna, 62 – rybołówstwo i 69 – żegluga śródlądowa, w tym: wystawianie dowodów księgowych, importowanie danych z systemu bankowości elektronicznej do systemu finansowo-księgowego, weryfikowanie formalno-rachunkowe dowodów księgowych, prowadzenie księgi głównej i ksiąg pomocniczych w systemie finansowo-księgowym,
  • uruchamianie środków budżetowych, w tym: sporządzanie/składanie zapotrzebowania na środki budżetowe, opracowywanie harmonogramu realizacji dochodów i wydatków budżetowych,
  • prowadzenie obsługi przepływów finansowych, w tym: sprawdzanie wpływów na rachunek dochodów budżetowych i terminowe ich odprowadzanie do Ministerstwa Finansów, sprawdzanie dokonanych wpływów w tym zwrotów na rachunek wydatków budżetowych, sporządzanie przelewów w systemie bankowości elektronicznej, opracowywanie prognoz płatności, rozliczanie umów dotyczących przekazywania środków budżetowych, weryfikowanie i uzgadnianie stanu środków na rachunkach z bankiem,
  • sprawozdawczość na poziomie Ministerstwa w zakresie budżetu państwa i budżetu środków europejskich, w tym: prowadzenie ewidencji/rejestrów w ramach realizacji zadania, realizacja obowiązków informacyjno-sprawozdawczych wobec KPRM/MF i innych podmiotów,
  • udzielanie dotacji w zakresie finansowym, w tym: kontrolowanie i monitorowanie projektów dotacyjnych, weryfikowanie i opiniowanie materiałów,
  • gospodarowanie środkami finansowymi w zakresie budżetu państwa i budżetu środków europejskich będących w dyspozycji MGMiŻŚ, w tym stały monitoring wydatków lub dochodów oraz dostępności środków budżetowych.


Warunki pracy

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

- wejście do budynku „A” i „D” przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- węzeł sanitarny, szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne, platformy podjazdowe na schodach oraz windy przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- mogą pojawić się trudności lub możliwa pomoc osób trzecich dla osób z niepełnosprawnością narządu ruchu.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można uzyskać pod nr tel.(0-22) 583 88 49

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej przy realizacji zadań związanych z planowaniem i rozliczaniem wydatków

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych i rachunkowości budżetowej
  • Znajomość procedur i wytycznych związanych z realizacją projektów współfinansowanych ze środków UE
  • Rzetelność
  • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Komunikacja
  • Współpraca
  • Myślenie analityczne
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających co najmniej 1 rok w administracji publicznej przy realizacji zadań związanych z planowaniem i rozliczaniem wydatków
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie B1 lub informacja o poziomie znajomości języka na poziomie B1

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-03-22
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    09/03/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi