Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Warszawa, Wspólna 2/4

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przygotowywanie i aktualizowanie dokumentów dotyczących realizacji programu PO WER, PO KL oraz realizacji EFG(w tym: szczegółowy opis osi priorytetowych programu operacyjnego, wytyczne, zalecenia, rekomendacje), formułowanie propozycji zmian w dokumentach, formułowanie zapisu dokumentów, przeprowadzanie konsultacji i uzgodnień, opracowanie wniosków aplikacyjnych EFG, w tym zbieranie i analiza danych niezbędnych do ich przygotowania oraz współpraca z KE w ramach procesu zatwierdzania wniosków
  • Aktualizowanie programów PO WER oraz PO KL, formułowanie propozycji zmian w programie, dobór instrumentów wsparcia, weryfikowanie programu/ projektu pod kątem przeprowadzonych analiz, negocjowanie z Komisją Europejską i innymi podmiotami zewnętrznymi, przeprowadzanie konsultacji i uzgodnień, określanie zasad i trybu monitorowania programu
  • Monitorowanie wdrażania strategii i programów (np. operacyjnego, pomocowego, krajowego, wieloletniego, etc.), identyfikowanie problemów i zagrożeń w realizacji strategii/ programu/ programów oraz przygotowywanie propozycji rekomendacji działań naprawczych, tworzenie systemu wskaźników (m.in. wytycznych, metodologii liczenia, definicji, etc.), sporządzanie raportów przedstawiających stan realizacji strategii/ programu/ programów, monitorowanie realizacji postępu rzeczowego za pomocą wskaźników, organizowanie i uczestnictwo w grupach/ zespołach dotyczących wskaźników
  • Sprawozdawczość z realizacji strategii/ programów (np. operacyjnego, pomocowego, krajowego, wieloletniego, etc.) lub działań/ projektów krajowych, sporządzanie sprawozdań z realizacji strategii/ programu, analizowanie uwag Komisji Europejskiej do sprawozdań z realizacji programu lub działań i projektów krajowych, przeprowadzanie sprawozdawczości z celów i mierników
  • Badanie zgodności strategii i programów (w ramach procesu koordynacji wdrażania EFS w RPO), weryfikowanie zgodności z systemem prawnym, weryfikowanie merytorycznego zakresu dokumentów, weryfikowanie zgodności systemu wdrażania dokumentów, ocena zgodności dokumentów ze strategią, analizowanie wdrażania programów pod kątem realizacji strategii, formułowanie propozycji i zaleceń zmian
  • Prowadzenie obsługi procesu przygotowywania dokumentów w ramach systemu realizacji (w tym: wytycznych, instrukcji, podręczników), opiniowanie projektów dokumentów w ramach systemu realizacji , przygotowywanie projektów dokumentów w ramach systemu realizacji, uzgadnianie i konsultowanie projektów dokumentów w ramach systemu realizacji, reprezentowanie Ministra w pracach nad projektami dokumentów w ramach systemu realizacji
  • Dokonywanie analiz prawnych (udział w pracach związanych z przygotowywaniem aktów prawnych szczebla wspólnotowego i krajowego w dziedzinie polityki spójności, w tym dot. okresu 2020+), przygotowywanie projektów opinii/ wyjaśnień/ interpretacji/ oceny (np. wkładów do stanowisk Rządu, instrukcji dla przedstawicieli PL)
  • Zadania związane z zarządzeniem Europejskim Funduszem Dostosowania do Globalizacji, przygotowanie wniosków o dofinansowanie projektów EFG do KE we współpracy z WUP, PUP i przedsiębiorstwami


Warunki pracy

obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego, w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe.

Pracownikom oferujemy:
trzynaste wynagrodzenie, bogaty pakiet szkoleń, staże eksperckie, refundacje nauki języka i studiów podyplomowych,
pakiet socjalny: platforma Benefit, dofinansowanie wypoczynku, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, sala ćwiczeń w budynku Ministerstwa,
możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie, możliwość dofinansowania kart sportowych (FitProfit), ruchomy system czasu pracy: rozpoczęcie pracy w godz. 7.30-9.00.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
praca przy komputerze,
w biurze dostępnym dla osób niepełnosprawnych,
praca w kameralnych pokojach.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Ogłoszenie na czas zastępstwa.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Przed wysłaniem aplikacji prosimy o upewnienie się, że spełnienie wymagań formalnych jednoznacznie wynika z przesłanych dokumentów.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą.
Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń dostępnych pod adresem http://mr.bip.gov.pl/zasady-naboru-do-sluzby-cywilnej/nabor-do-sluzby-cywilnej-z-wylaczeniem-wyzszych-stanowisk.html
Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju przyjmuje dokumenty do rekrutacji wyłącznie w języku polskim i angielskim.
W przypadku przedstawienia dokumentów w innym niż angielski języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności/rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie po upływie 3 miesięcy; a w przypadku kandydatów, którzy wyrazili zgodę na przetwarzanie danych osobowych na poczet przyszłych rekrutacji – po upływie 12 miesięcy od rozstrzygnięcia naboru.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: http: //www.miir.gov.pl/ w zakładce Ministerstwo lub uzyskać pod nr
tel. (22) 273-79-92


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze funduszy unijnych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość języka angielskiego poziom B2,
  • znajomość przepisów z zakresu wdrażania funduszy UE,
  • znajomość problematyki aktywnej polityki rynku pracy i jej instrumentów
  • umiejętność sporządzania analiz, sprawozdań, prognoz, notatek, pism i prezentacji
  • umiejętność obsługi programów pakietu MS Office - Word, Excel
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • współpraca, komunikacja, rzetelność, myślenie analityczne, kreatywność i wystąpienia publiczne
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • CV lub życiorys
    • – na finalnym etapie rekrutacji kandydaci dopuszczeni do tego etapu muszą dostarczyć do BZL wszystkie wymagane prawem dokumenty i oświadczenia, w tym: kopię dokumentów potwierdzających wykształcenie własnoręcznie podpisane: oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Niedostarczenie tych dokumentów w wyznaczonym terminie jest jednoznaczne z rezygnacją z naboru
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-03-19
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    08/03/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi