Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Warszawa ul. Wspólna 2/4

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Budowanie strategii działań informacyjnych i promocyjnych • Opracowywanie i aktualizowanie dokumentów strategicznych w zakresie informacji i promocji • Konsultowanie dokumentów strategicznych w zakresie informacji i promocji • Interpretowanie zapisów dokumentów strategicznych w zakresie informacji i promocji (m.in. wyjaśnianie i doradzanie zaangażowanym instytucjom i beneficjentom) • Przygotowywanie i modyfikacja podręcznika/zasad realizowania przez beneficjentów Funduszy Europejskich obowiązków informacyjno-promocyjnych
  • Prowadzenie międzynarodowej współpracy dwustronnej i wielostronnej Ministerstwa w zakresie promocji Funduszy Europejskich • Współpraca z ekspertami krajowymi i zagranicznymi • Współpraca z instytucjami krajowymi i zagranicznymi • Udział w spotkaniach i posiedzeniach (np. INFORM, INIO) • Wymiana informacji (np. m.in.: z państwami członkowskimi UE/ EOG, instytucjami UE, innymi instytucjami międzynarodowymi)
  • Prowadzenie analiz (m.in. na potrzeby przygotowania dokumentów strategicznych, usprawnienia funkcjonowania systemu wdrażania w zakresie informacji i promocji Funduszy Europejskich) • analizowanie zgromadzonych danych, wnioskowanie • identyfikowanie problemów, zagrożeń, uwarunkowań, etc. • formułowanie rekomendacji/ informacji
  • Przygotowywanie materiałów informacyjnych i publikacji • opiniowanie/ konsultowanie treści merytorycznej • przygotowywanie zakresu merytorycznego/ treści merytorycznej • przygotowywanie tez, prezentacji, artykułów, notatek etc.
  • Zapewnianie merytorycznej obsługi Grupy sterującej ds. Funduszy Europejskich 2014-2020 i wymiany informacji pomiędzy jej członkami • obsługa merytoryczna posiedzeń • tworzenie dokumentacji związanej z powoływaniem i funkcjonowaniem Grupy • udział w posiedzeniach • wsparcie administracyjne prac ciał kolegialnych (w tym m.in. prowadzenie dokumentacji z ich działalności, przekazywanie informacji)
  • Udział w przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań w zakresie właściwości komórki organizacyjnej • sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia • szacowanie wartości zamówienia • przeprowadzanie rozeznania rynku • opracowywanie projektu umowy • uczestniczenie w postępowaniach jako członek komisji przetargowych • nadzorowanie wykonania umowy • przeprowadzanie odbioru przedmiotu umowy • opiniowanie dokumentacji
  • Organizowanie i/ lub prowadzenie szkoleń/ seminariów/ konferencji • zapewnianie logistyki wydarzenia • wybór trenerów/ prelegentów oraz bieżąca współpraca i nadzór nad wykonawcami • analizowanie i wybór grup docelowych/ rekrutacja uczestników • analizowanie i identyfikowanie potrzeb szkoleniowych grup docelowych


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
– wyjazdy służbowe, krajowe i zagraniczne –kilka razy w roku
– częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.

Pracownikom oferujemy:
 trzynaste wynagrodzenie, bogaty pakiet szkoleń, staże eksperckie, refundacje nauki języka i studiów podyplomowych,
 pakiet socjalny: platforma Benefit, dofinansowanie wypoczynku, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, sala ćwiczeń w budynku Ministerstwa,
 możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie, możliwość dofinansowania kart sportowych (FitProfit),
 ruchomy system czasu pracy: rozpoczęcie pracy w godz. 7.30-9.00.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
 praca przy komputerze
 w biurze dostępnym dla osób niepełnosprawnych
 praca w kameralnych pokojach



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Umowa o pracę na czas zastępstwa
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Przed wysłaniem aplikacji prosimy o upewnienie się, że spełnienie wymagań formalnych jednoznacznie wynika z przesłanych dokumentów.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą.
Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń dostępnych pod adresem http://mr.bip.gov.pl/zasady-naboru-do-sluzby-cywilnej/nabor-do-sluzby-cywilnej-z-wylaczeniem-wyzszych-stanowisk.html
Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju przyjmuje dokumenty do rekrutacji wyłącznie w języku polskim i angielskim.
W przypadku przedstawienia dokumentów w innym niż angielski języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności/rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie po upływie 3 miesięcy; a w przypadku kandydatów, którzy wyrazili zgodę na przetwarzanie danych osobowych na poczet przyszłych rekrutacji – po upływie 12 miesięcy od rozstrzygnięcia naboru.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: http: //www.miir.gov.pl/ w zakładce Ministerstwo lub uzyskać pod nr
tel. (22) 273-77-88





Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w zakresie informacji, promocji, public relations

pozostałe wymagania niezbędne:

  • – wiedza z zakresu wdrażania funduszy UE, w tym rozporządzeń i dokumentów odnoszących się do informacji i promocji Funduszy Europejskich
  • – znajomość zagadnień z obszaru informacja i promocja
  • – umiejętność obsługi pakietu MS Office: Word, Excel, PowerPoint
  • – znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • – organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne, rzetelność.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • życiorys/cv
    • – na finalnym etapie rekrutacji kandydaci dopuszczeni do tego etapu muszą dostarczyć do BZL wszystkie wymagane prawem dokumenty i oświadczenia, w tym: kopię dokumentów potwierdzających wykształcenie własnoręcznie podpisane: oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Niedostarczenie tych dokumentów w wyznaczonym terminie jest jednoznaczne z rezygnacją z naboru
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-03-19
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    18/03/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi