Opis stanowiska pracy
Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju w WarszawieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalistaWarszawa ul. Wspólna 2/4
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Budowanie strategii działań informacyjnych i promocyjnych • Opracowywanie i aktualizowanie dokumentów strategicznych w zakresie informacji i promocji • Konsultowanie dokumentów strategicznych w zakresie informacji i promocji • Interpretowanie zapisów dokumentów strategicznych w zakresie informacji i promocji (m.in. wyjaśnianie i doradzanie zaangażowanym instytucjom i beneficjentom) • Przygotowywanie i modyfikacja podręcznika/zasad realizowania przez beneficjentów Funduszy Europejskich obowiązków informacyjno-promocyjnych
- Prowadzenie międzynarodowej współpracy dwustronnej i wielostronnej Ministerstwa w zakresie promocji Funduszy Europejskich • Współpraca z ekspertami krajowymi i zagranicznymi • Współpraca z instytucjami krajowymi i zagranicznymi • Udział w spotkaniach i posiedzeniach (np. INFORM, INIO) • Wymiana informacji (np. m.in.: z państwami członkowskimi UE/ EOG, instytucjami UE, innymi instytucjami międzynarodowymi)
- Prowadzenie analiz (m.in. na potrzeby przygotowania dokumentów strategicznych, usprawnienia funkcjonowania systemu wdrażania w zakresie informacji i promocji Funduszy Europejskich) • analizowanie zgromadzonych danych, wnioskowanie • identyfikowanie problemów, zagrożeń, uwarunkowań, etc. • formułowanie rekomendacji/ informacji
- Przygotowywanie materiałów informacyjnych i publikacji • opiniowanie/ konsultowanie treści merytorycznej • przygotowywanie zakresu merytorycznego/ treści merytorycznej • przygotowywanie tez, prezentacji, artykułów, notatek etc.
- Zapewnianie merytorycznej obsługi Grupy sterującej ds. Funduszy Europejskich 2014-2020 i wymiany informacji pomiędzy jej członkami • obsługa merytoryczna posiedzeń • tworzenie dokumentacji związanej z powoływaniem i funkcjonowaniem Grupy • udział w posiedzeniach • wsparcie administracyjne prac ciał kolegialnych (w tym m.in. prowadzenie dokumentacji z ich działalności, przekazywanie informacji)
- Udział w przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań w zakresie właściwości komórki organizacyjnej • sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia • szacowanie wartości zamówienia • przeprowadzanie rozeznania rynku • opracowywanie projektu umowy • uczestniczenie w postępowaniach jako członek komisji przetargowych • nadzorowanie wykonania umowy • przeprowadzanie odbioru przedmiotu umowy • opiniowanie dokumentacji
- Organizowanie i/ lub prowadzenie szkoleń/ seminariów/ konferencji • zapewnianie logistyki wydarzenia • wybór trenerów/ prelegentów oraz bieżąca współpraca i nadzór nad wykonawcami • analizowanie i wybór grup docelowych/ rekrutacja uczestników • analizowanie i identyfikowanie potrzeb szkoleniowych grup docelowych
Warunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
– wyjazdy służbowe, krajowe i zagraniczne –kilka razy w roku
– częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
Pracownikom oferujemy:
trzynaste wynagrodzenie, bogaty pakiet szkoleń, staże eksperckie, refundacje nauki języka i studiów podyplomowych,
pakiet socjalny: platforma Benefit, dofinansowanie wypoczynku, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, sala ćwiczeń w budynku Ministerstwa,
możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie, możliwość dofinansowania kart sportowych (FitProfit),
ruchomy system czasu pracy: rozpoczęcie pracy w godz. 7.30-9.00.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
praca przy komputerze
w biurze dostępnym dla osób niepełnosprawnych
praca w kameralnych pokojach
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Umowa o pracę na czas zastępstwa
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Przed wysłaniem aplikacji prosimy o upewnienie się, że spełnienie wymagań formalnych jednoznacznie wynika z przesłanych dokumentów.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą.
Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń dostępnych pod adresem http://mr.bip.gov.pl/zasady-naboru-do-sluzby-cywilnej/nabor-do-sluzby-cywilnej-z-wylaczeniem-wyzszych-stanowisk.html
Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju przyjmuje dokumenty do rekrutacji wyłącznie w języku polskim i angielskim.
W przypadku przedstawienia dokumentów w innym niż angielski języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności/rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie po upływie 3 miesięcy; a w przypadku kandydatów, którzy wyrazili zgodę na przetwarzanie danych osobowych na poczet przyszłych rekrutacji – po upływie 12 miesięcy od rozstrzygnięcia naboru.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: http: //www.miir.gov.pl/ w zakładce Ministerstwo lub uzyskać pod nr
tel. (22) 273-77-88
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy1 rok doświadczenia zawodowego
w zakresie informacji, promocji, public relations
pozostałe wymagania niezbędne:- – wiedza z zakresu wdrażania funduszy UE, w tym rozporządzeń i dokumentów odnoszących się do informacji i promocji Funduszy Europejskich
- – znajomość zagadnień z obszaru informacja i promocja
- – umiejętność obsługi pakietu MS Office: Word, Excel, PowerPoint
- – znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- – organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne, rzetelność.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkoweDokumenty i oświadczenia niezbędne:- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- życiorys/cv
- – na finalnym etapie rekrutacji kandydaci dopuszczeni do tego etapu muszą dostarczyć do BZL wszystkie wymagane prawem dokumenty i oświadczenia, w tym: kopię dokumentów potwierdzających wykształcenie własnoręcznie podpisane: oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Niedostarczenie tych dokumentów w wyznaczonym terminie jest jednoznaczne z rezygnacją z naboru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2018-03-19
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu