Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Energii w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Ministerstwo Energii
ul. Krucza 36/Wspólna 6
00-522 Warszawa


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Weryfikowanie i potwierdzanie poświadczeń i deklaracji wydatków oraz deklaracji zarządczych i rocznych zestawień wydatków sporządzanych przez instytucje wdrażające w ramach POIiŚ 2007-2013 i 2014-2020
  • Sporządzanie zbiorczych poświadczeń i deklaracji wydatków oraz zbiorczych deklaracji zarządczych i rocznych zestawień wydatków w ramach POIiŚ 2007-2013 i 2014-2020 w zakresie wydatków instytucji wdrażających beneficjentów projektów pozakonkursowych, systemowych, konkursowych i pomocy technicznej
  • Przygotowywanie projektu budżetu instytucji pośredniczącej oraz harmonogramu wydatkowania uzyskanych środków
  • Przygotowywanie, weryfikowanie oraz monitorowanie prognozy płatności w ramach POIiŚ 2007-2013 i 2014-2020.
  • Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem instytucji wdrażającej upoważnień do wydawania zgody na dokonywanie płatności dla beneficjentów na podstawie wystawionych zleceń płatności do BGK oraz monitorowanie realizacji płatności na rzecz beneficjentów
  • Przygotowywanie, weryfikowanie oraz monitorowanie prognoz płatności w ramach POIiŚ 2007-2013 i 2014-2020 oraz przygotowywanie opracowania w zakresie wykorzystania środków finansowych we wdrażanym POIiŚ 2007-2013 i 2014-2020, a takaże POPT 2014-2020
  • Przygotowywanie okresowych zestawień wydatków w ramach nadzorowanych działań
  • Prowadzenie spraw związanych z zapytaniami kierowanymi przez instytucję wdrażającą i beneficjentów w zakresie prawidłowości rozliczeń finansowych w POIiŚ 2007-2013 i 2014-2020
  • Przygotowywanie propozycji zmian oraz wprowadzanie ich w przyjętych zasadach rozliczeń
  • Kontrolowanie realizacji wdrażanych działań w instytucjach wdrażających oraz uczestniczenie, jako członek zespołu kontrolującego, w przeprowadzaniu kontroli projektów na miejscu ich realizacji, za wyjątkiem projektów pomocy technicznej
  • Opiniowanie dokumentów programowych (w tym dokumentów w języku angielskim), wytycznych, aktów prawnych związanych z problematyką Narodowego Planu Rozwoju, Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia, funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności w ramach POIiŚ 2007-2013 i 2014-2020
  • Prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem środków na realizację pogramów, w tym weryfikowanie i składanie wniosków o środki z rezerwy celowej budżetu państwa oraz składanie zapotrzebowania na środki europejskie


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe. Stres związany z obsługą bardzo dużych kwot finansowych,
z kontrolami przeprowadzanymi przez uprawnione instytucje oraz ze współuczestnictwem w kontrolach
w instytucjach wdrażających i w miejscach realizacji projektów. Praca przy komputerze.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca w budynku przy ul. Krucza 36/Wspólna 6,
- miejsce pracy: III piętro,
- budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: wejście do budynku jest utwardzone z wkładem antypoślizgowym, wyposażone w automatyczne drzwi rozsuwne, pochylnię i transporter przyschodowy. Windy przystosowane do wjazdu wózków inwalidzkich, posiadające przyciski sterujące umożliwiające odczyt w alfabecie Braille’a, sygnalizację dźwiękową oraz niektóre- syntezator mowy. Budynek może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo: korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami, niektóre toalety przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu). Kandydaci/kandydatki proszeni są o podanie nr telefonu oraz/lub adresu poczty elektronicznej. Wybrani kandydaci/kandydatki spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu poinformowani zostaną telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminach poszczególnych etapów naboru. Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (22) 695-83-85 lub składając zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: rekrutacja@me.gov.pl


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

2 lata doświadczenia zawodowego
w pracy związanej z planowaniem, monitoringiem i zmianami budżetu państwa lub
z weryfikacją poświadczeń i deklaracji wydatków


pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • Znajomość zagadnień dotyczących funduszy strukturalnych, w szczególności w zakresie EFRR i Funduszu Spójności
  • Znajomość ustaw: o finansach publicznych, o rachunkowości, o zasadach prowadzenie polityki rozwoju, o Narodowym Planie Rozwoju, o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności, finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020
  • Znajomość rozporządzeń i wytycznych regulujących rozliczanie środków związanych z realizacją programów operacyjnych
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie C1
  • Umiejętność obsługi Krajowego Systemu Informatycznego oraz SL2014
  • Umiejętność obsługi portalu komunikacyjnego BGK-ZLECENIA


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (świadectwa pracy i/lub zaświadczenia o zatrudnieniu)
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • W przypadku posiadania dyplomu potwierdzającego wyższe wykształcenie, uzyskanego na uczelni zagranicznej, prosimy o przesłanie kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub nostryfikacji dyplomu
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie C1

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-12-14
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    05/12/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi