Opis stanowiska pracy


Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Wspólna 2
00-926 Warszawa


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Analizuje i opracowuje wymagania Zintegrowanego Systemu Informacji o Nieruchomościach (ZSIN), w szczególności pod kątem ich zgodności z wymaganiami interesariuszy praz pryncypiami architektury Systemów Informacyjnych GUGiK (SIG).
  • Przygotowuje dokumentację i uczestniczy w postępowaniach o zamówienie publiczne a w celu zapewnienia rzetelnego, prawidłowego i zgodnego z przepisami toku postępowania przetargowego. W zakresie tym współpracuje z CODGiK przy tworzeniu ZSIN – uzgadnia rozwiązania techniczne i dokumentację przetargową w celu wypracowania wspólnego, jednolitego stanowiska w zakresie tworzenia systemu.
  • Współpracuje i nadzoruje wykonawców w ramach projektu ZSIN – Faza II pod kątem przyjętego harmonogramu i zakresu, w celu zapewnienia zgodności Produktów ZSIN – Faza II z pryncypiami Architektury SIG oraz spójności działań w obszarze architektonicznym i analitycznym.
  • Udziela wyjaśnień w zakresie wymagań ZSIN oraz SIG na wystąpienia interesariuszy ZSIN.
  • Prowadzi dokumentację związaną z realizowanymi umowami w zakresie rozwoju ZSIN i umieszczenie ich produktów w repozytorium Projektu ZSIN – Faza II.
  • Udział w odbiorach od dostawców oraz w przekazywaniu od użytkowników produktów i usług dostarczanych w wyniku realizacji Projektu ZSIN – Faza II.
  • Organizuje spotkania robocze w sprawach dotyczących zadań realizowanych przez Wydział, odnoszących się do prac związanych z tworzeniem ZSIN w celu koordynacji realizowanych zadań.
  • Wspiera procesy zarządzania ryzykiem, jakością i konfiguracją w Projekcie ZSIN – Faza II.


Warunki pracy

− Praca biurowa z wykorzystaniem komputera.
− Praca w warunkach narażenia na stres.
− Wyjazdy służbowe.
− Wystąpienia publiczne związane z funkcjonowaniem komórki organizacyjnej.
− Obsługa standardowych urządzeń biurowych.
− Węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze.
− Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (podjazdy, windy).
− Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Wszystkie oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane.
Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej GUGiK.
Metody i techniki selekcji: formalna weryfikacja (preselekcja) ofert złożonych przez kandydatów, sprawdzian wiedzy i umiejętności, niezbędnych do realizacji zadań na stanowisku, rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data nadania).
Kandydaci i kandydatki spełniający wymagania formalne, którzy – po analizie ofert – zostaną zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru, będą powiadamiani o terminie i miejscu ich przeprowadzenia.
Oferty kandydatów i kandydatek przechowywane są przez okres 3 miesięcy od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a jeżeli nabór został zakończony bez wyłonienia kandydata/kandydatki – przez okres 3 miesięcy od ogłoszenia wyniku naboru.
W okresie przechowywania ofert kandydaci i kandydatki mają prawo wglądu do dokumentów związanych z naborem, z uwzględnieniem ochrony danych osobowych, oraz do odbioru złożonych dokumentów.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 56 31 478 lub 480.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe informatyczne lub geodezyjne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

2 lata doświadczenia zawodowego
w dziedzinie analizy wymagań systemów teleinformatycznych.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B1).
  • Znajomość technologii informatycznych oraz zagadnień technicznych i administracyjnych wykorzystywanych przy budowie systemów teleinformatycznych i administracyjnych wykorzystywanych przy budowie systemów teleinformatycznych.
  • Umiejętność obsługi MS Office oraz urządzeń biurowych.
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole.
  • Praktyczna znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych.
  • Znajomość zagadnień z dziedziny geodezji, w szczególności dotyczących ewidencji gruntów i budynków.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość zagadnień związanych z architekturą systemów, baz danych, hurtowniami danych i modelowaniem
  • Praktyczna znajomość metodyki zarządzania projektami informatycznymi, w szczególności zasad zarządzania wymaganiami dla systemów informatycznych
  • Znajomość metodyki Togaf
  • Znajomość notacji BPMN
  • Znajomość standardu UML 2.0


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-12-11
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    01/12/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi