Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Ministerstwo Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • całościowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych na wszystkie stanowiska w strukturze MC, w tym tworzenie harmonogramów rekrutacji, przygotowywanie narzędzi diagnostycznych wraz ze wskaźnikami oceny dla analizowanych kompetencji;
  • obsługa wewnętrznych systemów i narzędzi HR w tym sporządzanie raportów dot. realizowanych projektów rekrutacyjnych;
  • koordynacja procesu zarządzania ocenami okresowymi pracowników MC;
  • uczestnictwo, w roli członka zespołu projektowego, w kluczowych projektach HR;
  • przygotowywanie raportów i analiz dot. kluczowych wskaźników HR na potrzeby MC;
  • opracowywanie procedur i materiałów informacyjnych z obszaru HR w celu optymalizacji istniejących procesów i modelowanie nowych. Współudział w planowaniu strategii komunikacyjnych w zakresie zarządzania zmianą, w tym prowadzenie szkoleń wewnętrznych dot. wprowadzanych zmian;


Warunki pracy

Zagrożenie korupcją
Permanentna obsługa klientów zewnętrznych
Praca pod presją czasu
Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie

Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zwarte w niniejszym ogłoszeniu.

Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Dokumenty złożone
w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie. Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://nabory.kprm.gov.pl, http://mc.bip.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 556 84 74.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe magisterskie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze selekcji i rekrutacji pracowników lub w HR;

pozostałe wymagania niezbędne:

  • wiedza z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi,
  • znajomość technik rekrutacji i selekcji kandydatów,
  • znajomość narzędzi służących badaniu kompetencji,
  • umiejętność skutecznego komunikowania się,
  • umiejętność współpracy,
  • zorientowanie na osiąganie celów,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • kreatywność.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość j. angielskiego na poziomie B2;
  • uprawnienia do przeprowadzania testów psychologicznych;
  • znajomość metodyk zarządzania projektami np. PRINCE2 lub PMI;
  • znajomość zagadnień z zakresu Assessment & Development Centre;
  • doświadczenie w stosowaniu Assessment & Development Centre;
  • umiejętność działania w sytuacjach kryzysowych.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-08-28
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    10/08/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi