Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

ul. Chałubińskiego 4/6,
00-928 Warszawa


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Obsługa sekretariatu Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych (PKBWL), w szczególności: przyjmowanie wpływającej korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej adresowanej w elektronicznym systemie rejestracji dokumentów i jej ewidencjonowanie, przedkładanie przełożonym korespondencji do wglądu i dekretacji oraz podział korespondencji zadekretowanej, rejestrowanie w spisach spraw, nadawanie znaku sprawy, zakładanie teczek aktowych oraz przechowywanie akt spraw załatwianych bezpośrednio przez Komisję, przyjmowanie i wysyłanie faksów oraz korespondencji, przygotowywanie, kopiowanie i wysyłka dokumentacji PKBWL, pakowanie i opisywanie teczek archiwizacyjnych z dokumentacją, przygotowywanie i archiwizowanie dokumentacji przygotowywanej w trakcie badania zdarzeń lotniczych, przedkładanie dokumentów do wglądu i dekretacji oraz podział korespondencji zadekretowanej, prowadzenie kalendarzy członków PKBWL, prowadzenie obsługi strony internetowej PKBWL
  • Przygotowywanie na polecenie członków PKBWL projektów pism wychodzących, raportów, analiz, zestawień itp. w tym w języku angielskim
  • Prowadzenie spraw w zakresie obsługi budżetowej i zamówień publicznych PKBWL
  • Prowadzenie spraw związanych z ewidencjonowaniem czasu pracy pracowników PKBWL, w szczególności: prowadzenie miesięcznych list obecności z odnotowywaniem absencji pracowników PKBWL w pracy, prowadzenie kart urlopowych wraz z wnioskami o udzielenie urlopu, wykazów godzin nadliczbowych, indywidualnych kart ewidencji czasu pracy
  • Obsługa oraz udział w przygotowywaniu posiedzeń, spotkań, konferencji i szkoleń PKBWL
  • Prowadzenie ewidencji zgłoszeń o zaistniałych wypadkach: rejestrowanie zdarzeń oraz terminowa wysyłka do właściwych adresatów potwierdzeń zdarzeń i archiwizowanie do archiwum cyfrowego, bieżące uzupełnianie bazy w zależności od postępu badań


Warunki pracy

Ministerstwo zajmuje trzy budynki „A”, „B” i „C” o następujących uwarunkowaniach technicznych:
• węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku ”B” (parter) oraz w budynku „A” (dostęp przy pomocy osób trzecich)
• wejście do budynku „A” i „B” przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych
• szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne w budynkach „A”, „B” i „C” przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych
• winda w budynku „A”, „B” i „C” dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych
• brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych na wysoki parter w budynku A, na którym usytuowana jest jedna
z sal konferencyjnych
Inne warunki, dotyczące charakteru stanowiska pracy:
• praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner
• praca w terenie
• krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
• permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzenie kontroli w innych urzędach


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Do udziału w naborze zachęcamy osoby posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych jest Minister Infrastruktury i Budownictwa. Aplikacje można również przesyłać mailowo na adres: rekrutacja@mib.gov.pl (wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane przez osoby aplikujące i przesłane w formie skanu). Dokumenty załączane przez kandydatów do oferty, wystawione w języku obcym, winny być przetłumaczone na język polski. Wzór wymaganych oświadczeń jest dostępny na stronie internetowej http://mib.bip.gov.pl w zakładce Praca.

Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Osoby zakwalifikowane będą informowane telefonicznie lub e-mailem o terminie kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego.

Po zakończeniu naboru oferty złożone przez kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni oraz sprawdziany wiedzy i umiejętności przeprowadzone w ramach naboru, zostaną komisyjnie zniszczone.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (22) 630-18-24.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
1 rok doświadczenia w pracy w administracji publicznej lub w obsłudze sekretarskiej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • Ogólna wiedza nt. resortu infrastruktury i budownictwa
  • Ogólna wiedza nt. funkcjonowania administracji publicznej i służby cywilnej
  • Ogólna znajomość ustawy o zamówieniach publicznych
  • Umiejętność obsługi komputera oraz innych urządzeń biurowych
  • Znajomość zasad obsługi klienta zewnętrznego i wewnętrznego, w tym umiejętność radzenia sobie w kontaktach z trudnym klientem
  • Umiejętność organizacji pracy i zorientowanie na osiąganie celów
  • Skuteczna komunikacja
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego – np. kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk, zakresów czynności lub kopie innych zaświadczeń (należy potwierdzić zamknięty okres i obszar tematyczny doświadczenia zawodowego)
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-07-06
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    26/06/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi