Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 26/02/2021.

Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Siedlcach

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw finansowo-księgowych w zespole ds. finansowo-księgowych i administracyjnych


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzi ewidencję księgową w zakresie dochodów i wydatków budżetowych
  • Weryfikuje otrzymane dokumenty księgowe pod względem formalno rachunkowym
  • Prowadzi sprawy związane z egzekucją administracyjną
  • Sporządza listę płac dla pracowników i zleceniobiorców, nalicza zasiłki i tworzy listę wypłat tych zasiłków
  • Zgłasza i wyrejestrowuje pracowników do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego, obsługuje e-pue ZUS
  • Sporządza niezbędne deklaracje podatkowe do Urzędu Skarbowego oraz deklaracje rozliczeniowe do ZUS
  • Sporządza deklaracje podatkowe PIT dla pracowników i zleceniobiorców


Warunki pracy


  • Praca administracyjno - biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych (fax, kserokopiarka, niszczarka do papieru, skaner, drukarka).

  • Zadania wykonywane w siedzibie Inspektoratu.

  • Kontakt z klientem zewnętrznym.

  • Praca wymagająca dyspozycyjności.

  • Zagrożenie korupcją.

  • Budynek przy ulicy Kazimierzowskiej 29 w Siedlcach

  • Stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym na parterze.

  • Narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka, skaner, drukarka.

  • Praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin dziennie.

  • Budynek Inspektoratu nie jest dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych.

  • Pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.

  • W budynku nie występują uciążliwe, szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie o profilu ekonomicznym

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w księgowości

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Bardzo dobra znajomość ustawy o finansach publicznych i ustawy o rachunkowości
  • Bardzo dobra znajomość ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych
  • Bardzo dobra znajomość przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych i zdowotnych
  • Bardzo dobra znajomość przepisów dotyczących prawa pracy oraz ustawy o służbie cywilnej
  • Umiejętność dobrej współpracy z innymi pracownikami
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Umiejętność obsługi programu Płatnik
  • Umiejętność obsługi programów finansowo-księgowych i płacowych
  • Doświadczenie w jednostce budżetowej
  • Odpowiedzialność, sumienność, systematyczność


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-01-29
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Siedlcach, ul. Kazimierzowska 29, 08-110 Siedlce - dokumenty można składać osobiście w sekretariacie (w kopercie zawierającej dane nadawcy, adresata oraz z dopiskiem "ogłoszenie o naborze nr 73493”) lub przesłać pocztą, kurierem na adres: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Siedlcach, ul Kazimierzowska 29, 08-110 Siedlce, (w kopercie zawierającej dane nadawcy, adresata oraz z dopiskiem "ogłoszenie o naborze nr 73493”).

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Publicznej KPRM. ...    Rozwiń

    Informacje dodatkowe

    Ostatnia aktualizacja:
    28/01/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna
    do góry