Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Nowym Dworze Mazowieckim

Komendant Powiatowy poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw prowadzenia i nadzorowania spraw związanych z zatrudnieniem i zwalnianiem pracowników, policjantów i spraw związanych ze stosunkiem pracy i słuzby Zespół Kadr i Szkolenia

05-100 Nowy Dwór Mazowiecki ul.Paderewskiego 3

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przygotowuje dokumentacje związane z zatrudnieniem, trwaniem i rozwiązaniem stosunku pracy/służby pracowników/policjantów,
  • opiniuje wpływające sprawy kadrowo-szkoleniowe celem przedstawienia propozycji ich rozwiązania Komendantowi Powiatowemu Policji,
  • przygotowuje decyzje administracyjne dotyczące spraw personalnych policjantów w celu uregulowania sytuacji kadrowej jednostki,
  • analizuje stan kadrowy jednostki celem pozyskania kandydatów i uzupełnienia obsady etatowej,
  • prowadzi prace organizacyjno-etatowe - opracowuje rozkazy organizacyjne i regulaminy jednostek,


Warunki pracy

- praca administracyjno-biurowa,


- praca przy monitorze ekranowym powyzej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,


- długotrwała pozycja siedząca,


- praca na piętrze,


- występuja bariery związane z wejściem na piętra- brak wind/platform dla osób niepełnosprawnych.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
praca w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-09-03
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Nowym Dworze Mazowieckim
    ul. I. Paderewskiego 3
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    20/08/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi