Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Nowym Sączu

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw gospodarki mieszkaniowej w Wydziale Administracyjno - Gospodarczym Komendy Miejskiej Policji w Nowym Sączu

33-300 Nowy Sącz ul. Artura Grottgera 50

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzi postępowania administracyjne i przygotowuje projekty decyzji administracyjnych w sprawach równoważników za: brak lokalu mieszkalnego, za remont lokalu mieszkalnego oraz w sprawie pomocy finansowej, a także innych spraw z zakresu gospodarki zasobami mieszkaniowymi w oparciu o przepisy resortowe i k.p.a. w celu zadośćuczynienia realizacji wymogów określonych w ustawie o Policji i przepisach wykonawczych.
  • Prowadzi gospodarkę mieszkaniową jednostki w tym aktualizuje i sporządza comiesięczne listy należności równoważników pieniężnych za brak oraz remont lokalu mieszkalnego oraz dotyczące pomocy finansowej w celu prawidłowego przyznawania i wypłaty świadczeń policjantom.
  • Prowadzi rejestry wydanych decyzji administracyjnych oraz bieżącą aktualizację kart mieszkaniowych i kart mieszkań funkcyjnych pozostających w dyspozycji KMP w Nowym Sączu oraz ich bieżącą aktualizację w celu prawidłowego funkcjonowania ewidencji.
  • Realizuje zadania związane z posiłkami regeneracyjnymi pracowników cywilnych i wypłatą równoważników pieniężnych za wyżywienie dla policjantów oraz psów służbowych, a także realizuje zadania związane z rozliczaniem żywienia osób osadzonych w PdOZ celem realizacji wymogów określonych obowiązującymi przepisami prawa.
  • Realizuje zadania związane z usługami weterynaryjnymi, a także ewidencją zwierząt służbowych celem prawidłowego rozliczania utrzymania zwierząt wykorzystywanych do realizacji zadań w Policji.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca administracyjno – biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych,

  • praca przed monitorem powyżej 4 godzin na dobę,

  • praca w pozycji siedzącej z naturalnym i sztucznym oświetleniem, wymuszona pozycja ciała,

  • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno – biurowych,

  • zadania wykonywane w siedzibie urzędu.


Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:



  • stanowisko pracy znajduje się na II piętrze budynku  Komendy Miejskiej Policji w Nowym Sączu przy ul. Grottgera 50,

  • budynek wyposażony w windę osobowa, klatkę  schodową o  szerokości 155 cm, korytarz biurowy o szerokości 160 cm,

  • drzwi do pokoi biurowych o szerokości   90 cm,

  • budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych,

  • sanitariaty dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim znajdujące się na każdym piętrze budynku.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

W liście motywacyjnym należy podać stanowisko, komórkę organizacyjną i numer ogłoszenia. Życiorys w formie CV. List motywacyjny i CV muszą być podpisane własnoręcznie i opatrzone datą. Oświadczenia muszą zawierać wskazaną w ogłoszeniu treść, muszą być podpisane własnoręcznie i opatrzone datą.


Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach, które są dostępne na stronie BIP Komendy Miejskiej Policji w Nowym Sączu, w zakładce „Ogłoszenia”


http://nowy-sacz.bip.policja.gov.pl/331/ogloszenia/28821,Wymagane-wzory-oswiadczen.html


Ze złożonych przez kandydatów kopii dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy musi jasno wynikać wymagany okres (co najmniej 1 rok) i rodzaj doświadczenia (doświadczenie w prowadzeniu postępowań administracyjnych lub przygotowywaniu projektów decyzji administracyjnych).


Oferty niekompletne i nie spełniające wymogów, niepodpisane i nieopatrzone datą oraz złożone po terminie (decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu) lub przesłane e-mailem nie będą rozpatrywane.


Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.


Dokumenty składane bezpośrednio w urzędzie prosimy dostarczać w godzinach pracy dziennika podawczego, w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 14.00.


Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Dokumenty są brakowane wg obowiązujących w KMP Nowy Sącz przepisów.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w prowadzeniu postępowań administracyjnych lub przygotowywaniu projektów decyzji administracyjnych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • znajomość obsługi komputera w zakresie programów Word, Excel
  • znajomość kodeksu postępowań administracyjnych oraz ustawy o Policji w zakresie świadczeń mieszkaniowych dla policjantów
  • umiejętność sporządzania pism urzędowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • poświadczenia bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne"
  • znajomość przepisów resortowych związanych z równoważnikami pieniężnymi przysługującymi policjantom z zakresu świadczeń mieszkaniowych


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Jeśli pozostajesz w zatrudnieniu, dołącz zaświadczenie od pracodawcy lub zleceniodawcy, potwierdzające okres trwającego zatrudnienia i zajmowane stanowisko
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-09-06
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Nowym Sączu
    Wydział Wspomagający
    ul. Artura Grottgera 50
    33 - 300 Nowy Sącz

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    27/08/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi