Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista/ka ds. telefonicznej obsługi klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: WarszawaObowiązki:
Wymagania:
Oferujemy:
- telefoniczna obsługa klienta niemieckojęzycznego,
- profesjonalne doradztwo,
- raportowanie wyników pracy,
- inne prace zlecone przez przełożonego.
Wymagania:
- biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1) - warunek konieczny,
- dobra znajomość obsługi komputera oraz aplikacji pakietu MS Office,
- wysoki poziom zdolności komunikacyjnych i interpersonalnych,
- doświadczenie w branży Call Center - mile widziane.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- bardzo atrakcyjne wynagrodzenie,
- możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku,
- dobrze skomunikowaną lokalizację pracy,
- pakiet szkoleń wdrażających.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.