#

Specjalista ds. Wsparcia Technicznego

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Specjalista ds. Wsparcia Technicznego

Miejsce pracy: Warszawa
3-15-63226

Dla naszego Klienta, wiodącej międzynarodowej firmy reklamowej i technologicznej, szukamy kandydata na stanowisko: Specjalista ds. Wsparcia Technicznego
Obowiązki:
- Zapewnianie pomocy technicznej dla nowozatrudnionych pracowników
- Komunikowanie się z pracownikami w sprawie wewnętrznego systemu ticketowego
- Tworzenie, aktualizowanie i zamykanie zgłoszeń
- Wsparcie nowych pracowników w Google Workspace i innych oprogramowaniach Google

Wymagania:
- Znajomość języka angielskiego na poziomie C1
- Umiejętności rozwiązywania problemów IT oraz umiejętność identyfikowania problemu i rozwiązywania go lub eskalacji do odpowiednich zespołów
- Doświadczenie obsługi pracowników w pracy za pośrednictwem poczty e-mail, ticket-ów lub wideokonferencji
- Znajomość Google Workspace (dawniej GSuite) – mile widziane
- Rozwiązywanie problemów z Chrome OS, MacOS, Windows, Linux – miel widziane

Korzyści:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Możliwość zdobycia doświadczenia w jednej z najbardziej rozpoznawalnych organizacji na świecie
- Międzynarodowe środowisko pracy
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Benefity
- Miejsce pracy: Warszawa Centrum

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi