
Specjalista ds. wsparcia sprzedaży i serwisu
WarszawaSpecjalista ds. wsparcia sprzedaży i serwisu
Warszawa
NR REF.: 1176180
Nasze wymagania:
Oferujemy:
Warszawa
NR REF.: 1176180
Specjalista ds. wsparcia sprzedaży i serwisu
MIEJSCE PRACY: WARSZAWA
Do zadań na tym stanowisku należeć będzie:
- Wsparcie procesu sprzedaży
- Regularne spotkania z wybranymi klientami - badanie potrzeb klientów
- Udział w grupach projektowych
- Komunikacja z klientem nt. planowanych dostaw i instalacji
- Nadzór nad prawidłową realizacją kontraktów ( umowy lokalne i globalne)
- Nadzór nad niestandardowymi usługami kontraktowymi ( wykonanie)
- Zapewnienie wysokiego poziomu satysfakcji klienta z zakontraktowanych usług w porozumieniu z działem serwisu
- Single point of contact dla klienta w kwestiach serwisowych, prowadzenie komunikacji z klientem w kwestii zadań wynikających z postanowień wdrożonego kontraktu, przygotowywanie raportów dotyczących użytkowanych urządzeń, monitorowanie SLA wynikających z podpisanych kontraktów globalnych
Nasze wymagania:
- Doświadczenie w obsłudze klienta
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację oraz czytanie dokumentacji - warunek konieczny (praca w środowisku międzynarodowym)
- Komunikatywność
- Umiejętność pracy z klientem
- Dobra organizacja czasu pracy
- Mile widziane: wiedza techniczna dot. procedur serwisowych
Oferujemy:
- Pracę w modelu hybrydowym
- Pracę pełną wyzwań w firmie będącej częścią dużej korporacji
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy
- Stabilne zatrudnienie
- Niezbędne narzędzia do pracy
- Pakiet benefitów pracowniczych: Multisport, Luxmed, prywatne ubezpieczenie na życie, platforma e-learningowa)
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
