Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Nasz klient to wiodący na rynku IT producent zaawansowanych systemów wspomagających interakcję między klientami i dostawcami usług, takich jak wirtualny oddział, moduły klasy Business Intelligence czy call/contact center. Prowadzi zaawansowane projekty informatyczne dla znanych, globalnych marek w 12 krajach. Klienci to najbardziej rozpoznawalne marki w branżach takich jak: bankowość, ubezpieczenia, szeroko pojęta branża finansowa.
Zakres obowiązków:
Ścisła współpraca z działem handlowców polegająca na przygotowywaniu dokumentacji i ofert dla klientów
Kontakt z innymi działami w celu przygotowania oferty/dokumentacji niezbędnych do przetargu
Udział w negocjacjach handlowych
Wymagania
Bardzo dobra organizacja pracy
Umiejętność analizy dokumentów
Przedsiębiorczość, samodzielność
Praktyczna znajomość posługiwania się pakietem MS Office
Oferujemy
Długofalową współpracę w renomowanej Firmie
Atrakcyjne wynagrodzenie w ramach zatrudnienia na b2b
Pakiet benefitów: karta multisport i opieka medyczna
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?