#

Specjalista ds. Wsparcia IT

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Specjalista ds. Wsparcia IT

Miejsce pracy: Warszawa
3-16-65451
Salary: 9500 - 10000 PLN

Obecnie, dla jednego z naszych Klientów, poszukujemy pracownika na stanowisko: Specjalista ds. Wsparcia IT

Obowiązki:
- Kompleksowa opieka nad środowiskiem IT oraz utrzymanie systemów (tj. kas fiskalnych, systemów operacyjnych Windows) oraz infrastruktury IT,
- Rozwiązywanie pojawiających się problemów w biurze i sklepach,
- Wdrażanie nowych rozwiązań i modernizacja starych,
- Instalacja i konfiguracja komputerów,
- Przygotowanie dokumentacji, np. instrukcje, procedury techniczne, protokoły.

Requirements:
- Min. 1-2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie retail lub w firmie wsparcia IT pracującej dla retailu,
- Doświadczenie w help desk, tj. wsparcie dla użytkowników Windows, zarządzanie stacjami roboczymi, konfiguracja i utrzymanie serwerów Windows, zarządzanie Active Directory, skrypty VBS, VBA,
- Szeroka znajomość produktów IT – sprzętu i aplikacji,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2,
- Wykształcenie wyższe,
- Umiejętności analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
- Elastyczność oraz zaangażowanie.

Benefits:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na cały etat,
- Konkurencyjne wynagrodzenie,
- Możliwość rozwoju w wielokulturowym środowisku pracy,
- Otwarta komunikacja i możliwość współpracy międzynarodowej,
- Szeroki wachlarz benefitów w oparciu o system kafeteryjny,
- Lokalizacja biura: Warszawa, Mokotów,
- Elastyczne godziny pracy,
- Szybki proces rekrutacji.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi