
Specjalista ds. Wsparcia IT
Miejsce pracy: WarszawaObecnie, dla jednego z naszych Klientów, poszukujemy pracownika na stanowisko: Specjalista ds. Wsparcia IT
Obowiązki:
- Kompleksowa opieka nad środowiskiem IT oraz utrzymanie systemów (tj. kas fiskalnych, systemów operacyjnych Windows) oraz infrastruktury IT,
- Rozwiązywanie pojawiających się problemów w biurze i sklepach,
- Wdrażanie nowych rozwiązań i modernizacja starych,
- Instalacja i konfiguracja komputerów,
- Przygotowanie dokumentacji, np. instrukcje, procedury techniczne, protokoły.
Requirements:
- Min. 1-2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie retail lub w firmie wsparcia IT pracującej dla retailu,
- Doświadczenie w help desk, tj. wsparcie dla użytkowników Windows, zarządzanie stacjami roboczymi, konfiguracja i utrzymanie serwerów Windows, zarządzanie Active Directory, skrypty VBS, VBA,
- Szeroka znajomość produktów IT – sprzętu i aplikacji,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2,
- Wykształcenie wyższe,
- Umiejętności analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
- Elastyczność oraz zaangażowanie.
Benefits:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na cały etat,
- Konkurencyjne wynagrodzenie,
- Możliwość rozwoju w wielokulturowym środowisku pracy,
- Otwarta komunikacja i możliwość współpracy międzynarodowej,
- Szeroki wachlarz benefitów w oparciu o system kafeteryjny,
- Lokalizacja biura: Warszawa, Mokotów,
- Elastyczne godziny pracy,
- Szybki proces rekrutacji.