Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 22/11/2019.

Opis stanowiska pracy

Specjalista ds. technicznych biura
Warszawa
NR REF.: 1130874

Dla naszego Klienta, firmy z branży IT, poszukujemy osoby na stanowisko

Specjalista ds. Technicznych Biura.

Do obowiązków będzie należało wykonywanie wszystkich drobnych napraw i wsparcie dla pracowników administracyjnych oraz nadzór nad technicznym utrzymaniem biura, instalacją, koordynacją remontów. Dodatkowo osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za utrzymywanie kontaktów z wewnętrznymi i zewnętrznymi serwisami wsparcia technicznego, za dbanie o konserwację sprzętu oraz zgłaszanie awarii do odpowiednich autoryzowanych serwisów. Specjalista będzie również przeprowadzał zmiany i przeprowadzki w biurze.

Do udziału w procesie rekrutacyjnym zapraszamy osoby, które mają doświadczenie na podobnym stanowisku oraz uprawnienia elektryczne i zdolność do pracy na wysokości (1,5 m)
Dodatkowo od Kandydatów oczekujemy dyspozycyjności, dobrej organizacji czasu i komunikatywności. Odpowiedni Kandydat obsługuje również biegle pakiet MS Office, ma prawo jazdy kat. B oraz posługuje się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym.

Oferujemy umowę o pracę na pełen lub 3/4 etatu za naszym pośrednictwem, atrakcyjne wynagrodzenie, przyjazną atmosferę w pracy oraz ciekawe wyzwania.

Lokalizacja: Warszawa Śródmieście

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
17/11/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat , Praca Administracja biurowa , Praca Biuro / Dokumentacja
do góry