Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 21/11/2019.

Specjalista ds. Technicznego Wsparcia Klienta z językiem angielskim

Warszawa, mazowieckie

Elavon Financial Services Limited Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Obsługa telefoniczna klientów Elavon w języku angielskim i polskim w zakresie rozwiązywania problemów technicznych zgłaszanych przez klientów, w tym m.in.:

  • wsparcie w zakresie obsługi terminali płatniczych;
  • skuteczne rozpatrywanie próśb klientów;
  • wprowadzanie i modyfikowanie danych w systemach komputerowych;
  • odpowiadanie na mailowe zapytania wewnętrznych i zewnętrznych klientów;
  • utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.

Od Kandydatów oczekujemy:

  • biegłej znajomości języka angielskiego i polskiego (warunek konieczny);
  • łatwości w nawiązywaniu kontaktów i komunikatywności;
  • gotowości do pracy zmianowej, uwzględniającej również weekendy;
  • bardzo dobrej znajomości obsługi komputera i pakietu MS Office;
  • zdolności technicznych (mile widziane).

Kandydatom na to stanowisko oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat w jednej z najszybciej rozwijających się branż w Polsce;
  • bogaty pakiet benefitów:
  1. opieka medyczna;
  2. ubezpieczenie grupowe;
  3. karta Multisport lub dofinansowanie do wakacji;
  4. lekcje języków obcych;
  5. bonusy pieniężne zależne od wyników pracy;
  • zestaw szkoleń przygotowujących do pracy (m.in. z zakresu działania terminali płatniczych);
  • jasną ścieżkę awansu i możliwość rozwoju w strukturach firmy;
  • pracę w międzynarodowym środowisku w stałym kontakcie z językami obcymi.

Prezentacja firmy

Elavon Merchant Services jest liderem akceptacji kart płatniczych w Europie. Dzięki... swojemu doświadczeniu na europejskim rynku płatności elektronicznych, dostarczamy naszym Klientom bezpieczne i konkurencyjne cenowo kompleksowe rozwiązania – korzystając z najnowocześniejszej technologii, wspartej wysokiej jakości obsługą klienta. W związku z rozwojem Centrum Operacyjnego w Warszawie poszukujemy osób, które z entuzjazmem i pasją podejdą do wyzwań, jakie stwarza praca w dynamicznym środowisku międzynarodowej organizacji.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
23/10/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa , Praca Biuro / Dokumentacja , Praca Obsługa klienta , Praca Doradztwo / Konsulting , Praca IT - Konsulting
do góry