ALAB laboratoria Sp. z o.o. to ogólnopolska sieć laboratoriów diagnostycznych. Istniejemy na rynku od 19 lat i wykonujemy 45 mln badań rocznie. Mamy ok. 400 Punktów Pobrań materiału diagnostycznego i 81 laboratoriów we wszystkich województwach w Polsce, a w naszej ofercie jest ponad 3000 różnych badań.
W swojej pracy często korzystamy z doświadczeń niemieckiej grupy LIMBACH, naszego biznesowego partnera. Współpracujemy również z uniwersytetami i naukowcami z Europy i z całego świata, by zapewnić pacjentom i klientom najwyższą jakość usług. Stawiamy na nowoczesność i technologię, dbając o to, by aparatura, na której pracują nasi diagności dorównywała ogólnoświatowym standardom i najnowszym trendom w medycynie laboratoryjnej.
Do Twoich zadań należeć będzie:
- Ewidencja środków trwałych i majątku firmy.
- Prowadzenie w programie komputerowym ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.
- Kontrola obiegu dokumentów środków trwałych.
- Zapewnianie bieżącej i sprawnej obsługi finansowo-księgowej dot. środków trwałych.
- Wystawianie dokumentów WT, OT,PN, LT itp.
- Prowadzenie, uczestnictwo i rozliczanie inwentaryzacji na terenie całego kraju.
- Prowadzenie spraw związanych z likwidacją, sprzedażą oraz zakupem środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.
Aby efektywnie realizować zadania na tym stanowisku niezbędne są:
- Min. roczne doświadczenie w zakresie środków trwałych.
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel.
- Gotowość do wyjazdów służbowych.
- Prawo jazy kategorii B.
- Sumienność i rzetelność.
- Zaangażowanie w realizację powierzonych zadań.
W zamian za zaangażowanie i pracę oferujemy:
- stabilne zatrudnienie u jednego z liderów wśród sieci laboratoriów diagnostycznych w kraju,
- pracę w dynamicznej organizacji i stale rozwijającym się środowisku,
- dużą samodzielność w działaniu,
- możliwość zdobywania nowych doświadczeń zawodowych,
- zniżki na nasze usługi dla naszych Pracowników i ich rodzin.