Skorzystaj z wyszukiwarki
Myślałeś o innych ofertach pracy? Skorzystaj z wyszukiwarki. OK, zrozumiałem.

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy dla "Audyt / Księgowość / Kontrola Skarbowa", na email?

Utwórz powiadomienie e-mail

Filtry wyszukiwaniaFiltruj wyniki

268 ofert pracy dla: Audyt / Księgowość / Kontrola Skarbowa

Sortuj według:
  • Zadaniem wybranej osoby będzie pełna obsługa księgowa spółek celowych z sektora nieruchomości (5-10 podmiotów), w tym nadzór nad młodszymi członkami zespołu. Obowiązki: dekretowanie i ewidencja dokumentów źródłowych w systemie księgowym, (pełna księgowość), sporządzanie sprawozdań finansowych oraz zestawień podatkowych, udział w przygotowywaniu sprawozdań do instytucji zewnętrznych (m.in. US, GUS, ZUS, NBP ...

  • Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: Wprowadzanie danych do programu finansowo-księgowego na podstawie dokumentów źródłowych jak też z zastosowaniem programu WORK FLOW pod kierunkiem Młodszego Księgowego lub Kierownika Działu. Wystawianie faktur oraz not księgowych. Archiwizacja dokumentów. Wsparcie działu księgowego w codziennych obowiązkach. Wykonywanie ...

  • Zadania:• Prowadzenie ksiąg rachunkowych Klientów pod nadzorem Supervisora / Starszego Księgowego;• Przygotowywanie kalkulacji i deklaracji podatkowych (CIT, VAT), w tym na podstawie ksiąg rachunkowych prowadzonych przez Klienta;• Przygotowywanie raportów księgowych i sprawozdań finansowych;• Kontakt z Klientami oraz komunikacja z urzędami.Wymagania:• Student 4-5 roku lub absolwent studiów ekonomicznych;• Pierwsze ...

  • HRO Recruitment is a specialist traditional recruitment business. HRO Recruitment is a brand of HRO Personnel Sp. z o. o. HRO Personnel is a Human Resources service provider operating under numer 6696. We are working as a recruitment provider searching on our Client's behalf for a person in the following role: Process Manager PtP / Senior Process Manager PtP Obowiązki: Implements the functional ...

  • W związku z rozwojem naszgo biura REED w Polsce szukamy utalentowanych ludzi zorientowanych na przedsiębiorczość oraz budowaniu kariery w biznesie rekrutacyjnym. Jeśli interesuje Cię branża rekrutacyjna i jesteś osobą, która jest zdeterminowana, aby być profesjonalnym w tym co robisz - to chcemy Cię poznać! Poznaj nas na #LifeAtReed. W REED będziesz miał niepowtarzalną okazję, aby: - Rozwijać portfolio ...

  • Zadaniem wybranej osoby będzie wsparcie obsługi księgowej spółek celowych z sektora nieruchomości. Obowiązki: dekretowanie i ewidencja dokumentów źródłowych w systemie księgowym, (pełna księgowość), udział w przygotowywaniu sprawozdań do instytucji zewnętrznych (m.in. US, GUS, ZUS, NBP) współpraca z instytucjami zewnętrznymi (m.in. US, GUS, ZUS, NBP) raporty dla Klientów, raporty dla Zarządu Kwalifikacje: podstawy ...

  • Zadaniem wybranej osoby będzie obsługa księgowa spółek z sektora nieruchomości. Obowiązki: dekretowanie i ewidencja dokumentów źródłowych w systemie księgowym Symfonia (pełna księgowość), sporządzanie sprawozdań finansowych oraz zestawień podatkowych, udział w przygotowywaniu sprawozdań do instytucji zewnętrznych (m.in. US, GUS, ZUS, NBP) współpraca z instytucjami zewnętrznymi (m.in. US, GUS, ZUS, NBP) prowadzenie ...

  • HRO Recruitment is a specialist traditional recruitment business. HRO Recruitment is a brand of HRO Personnel Sp. z o. o. HRO Personnel is a Human Resources service provider operating under numer 6696. We are working as a recruitment provider searching on our Client's behalf for a person in the following role: Analyst - Global Markets Control Office (Surveillence) Obowiązki: Review, investigate and ...

  • For our Client, the company with German capital, who leads the Shared Service Centre in Poznan, we are looking for the candidate for the position of T&E Specialist. In general, the person is responsible for issues connected with employees who are on business trips. The person will lead mainly German market – English advanced is mandatory, German is an advantage. Principal duties: Perform day-to-day T& ...

  • Dla naszego Klienta, firmy z kapitałem duńskim, poszukujemy osób, które chcą rozpocząć swoją karierę zawodową w obszarze finansowym i rozwijać się w międzynarodowym środowisku. Firma oferuje pracę, gdzie codziennie można używać języka angielskiego. Obowiązki: Księgowanie dokumentów w systemie SAP Kontrola dokumentów księgowych Kontakt z zewnętrznym i wewnętrznym klientem (również zagranicznym) celem ...

  • Naszym Klientem jest Centrum Usług Wspólnych z kapitałem niemieckim, które istnieje na rynku poznańskim od 2012 roku. W tej chwili zatrudnia ponad 100 pracowników. Do swojego zespołu poszukuje osoby, która zna biegle język niemiecki i ma doświadczenie w obszarze administracji i rozliczania faktur. Główne obowiązki: Rozliczanie podróży służbowych pracowników w różnych lokalizacjach; Zapewnienie wsparcia ...

  • Obowiązki: Prowadzenie Kadr i płac (w pełnym zakresie, w tym przygotowywanie zaświadczeń i odpowiedzi na zajęcia komornicze) wraz z księgowaniem i rozliczaniem kosztów wg MPK Rozliczanie podatku VAT zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami (nadzór, sporządzanie deklaracji, JPK, przeksięgowania, uzgadniania rejestrów itp.) Naliczanie, księgowanie i rozliczanie składek ZUS Naliczanie, księgowanie i ...

  • Księgowy/a

    HRK S.A

    Warszawa, mazowieckie

    Dla naszego Klienta, międzynarodowej instytucji finansowej, poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Księgowy/aMiejsce pracy: Warszawa Zadania: Prawidłowe i zgodne z obowiązującym prawodawstwem prowadzenie ksiąg rachunkowych; Księgowanie faktur kosztowych, sprzedażowych, dokumentów księgowych; Wsparcie w rozliczeniach podatkowych, sporządzaniu deklaracji i prowadzeniu dokumentacji podatkowej (CIT, VAT, VAT7 ...

  • Dla naszego Klienta (rozpoznawalna spółka handlowa), poszukujemy kandydatów na stanowisko: Kierownik ds. Sprawozdawczości FinansowejMiejsce pracy: Poznań Zadania: Nadzór merytoryczny i organizacyjny nad podległym działem. Przygotowanie jednostkowych i skonsolidowanych sprawozdań finansowych (w oparciu o przepisy MSSF). Systematyczna kontrola poprawności zapisów księgowych. Inicjowanie działań w zakresie ...

  • Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu zatrudni na stanowisko: Specjalista ds. koordynacji administracyjno-organizacyjnej W związku z realizowanymi w dziale Inwestycji Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcim projektami inwestycyjnymi (m.in. przebudowy, remonty, zmiany sposobu użytkowania obiektów kubaturowych, obejmujące fazy od koncepcji przez projektowanie do realizacji), poszukiwany ...

  • Jakie będą Twoje główne obowiązki na stanowisku? Sporządzanie sprawozdań finansowych, analiz i raportów Wsparcie przy wdrażaniu kluczowych procedur polityki Grupy Analiza i kontrola kosztów, Przygotowywanie prognoz, analiz i raportów zarządczych, przerabianie istniejących procesów w celu dodania dodatkowej funkcjonalności i wydajności w ramach zespołu planowania finansowego i analizy (OEE, raporty ...

  • Oferujemy: Kluczowe stanowisko managerskie w elitarnym zespole specjalistów VAT Compliance Interesującą ścieżkę rozwoju w centrum finansowym międzynarodowej firmy z branży automotive cieszącej się od lat znakomitą renomą jako pracodawca na poznańskim rynku pracy Stabilne zatrudnienie w oparciu o atrakcyjne warunki i bogaty pakiet benefitów Pakiet relokacyjny Zakres obowiązków: Zapewnienie ...

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy dla "Audyt / Księgowość / Kontrola Skarbowa", na email?

Utwórz powiadomienie e-mail
do góry