Zakres obowiązków:
- Przygotowywanie kompleksowych ofert dla klientów w oparciu o wymagania projektowe.
 - Wycena narzędzi, materiałów oraz instalacji związanych z projektami
 - Współpraca z działem technicznym i handlowym w celu ustalenia optymalnych rozwiązań dla klienta.
 - Analiza kosztów projektów oraz prognozowanie potencjalnych zysków.
 - Monitorowanie rynku i dostawców pod kątem cen komponentów.
 - Dbanie o terminowość składania ofert oraz dostosowywanie ich do potrzeb klienta.
 - Nadzór nad zgodnością budżetu z założeniami projektowymi.
 
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne
 - Doświadczenie na podobnym stanowisku
 - Umiejętność analitycznego myślenia i dokładność w wycenach.
 - Bardzo dobra znajomość Excela oraz innych narzędzi biurowych, programy służące do wycen
 - Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
 - Umiejętność negocjacji i pracy z klientem.
 
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie
 - Możliwość rozwoju zawodowego i szkoleń branżowych.
 - Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności.
 - Pracę w młodym i dynamicznym zespole.
 - Realny wpływ na rozwój projektów
 
Jak aplikować?
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres lucja.rzeszutek@hrsigma.pl
Klauzula RODO
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).