Od 20 lat specjalizujemy się w pozyskiwaniu profesjonalistów z szeroko pojętej branży informatycznej oraz branż pokrewnych. Nasza główna siedziba znajduje się we Wrocławiu. Od 2017 roku spółka działa pod nazwą IFIRMA SA, jednak usługi rekrutacyjne niezmiennie świadczymy jako Power Media. Jesteśmy ekspertami w łączeniu wykwalifikowanych talentów z pracodawcami, którzy ich poszukują. Nawiązujemy trwałe relacje z naszymi klientami zarówno na rynku polskim, jak i zagranicznym.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 1264
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Nasz klient to innowacyjny Software House z siedzibą w Berlinie, tworzący produkt umożliwiający tworzenie aplikacji mobilnych dla przedsiębiorców. Aktualnie poszukujemy dla niego osoby na stanowisko Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim.
Miejsce pracy : zdalnie ( 1 dzień w biurze w Łodzi)
Główne obowiązki na tym stanowisku :
- Obsługa połączeń przychodzących, wiadomości e-mail i czatów od klientów jak i zespołu współpracowników w ramach zapewnienia procesu obsługi klienta,
- Efektywne współpracowanie przy rozwiązywaniu problemów klientów,
- Wspieranie klientów w procesie publikowania aplikacji w AppStore i Google Play
Wymagania :
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego ( C1)
- wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne,
- umiejętność współpracy, pozytywne nastawienie
Mile widziane :
- doświadczenie w obsłudze klienta
Benefity :
- dowolna forma współpracy, możliwość pracy zdalnej
- prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie,
- swobodna, niekorporacyjna atmosfera,
- komfortowe biuro a w nim dobra kawa, wszelkiego rodzaju zdrowe przekąski: orzechy, owoce i warzywa.
- codzienne używanie języka obcego i nowych rozwiązań technologicznych w ramach współpracy z globalnymi klientami.