W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego - dział zakupów
Miejsce pracy: Bielsko-BiałaDla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej z branży automotive, w związku z rozwojem zespołu, poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. obsługi klienta z j. niemieckim.
Zakres obowiązków:
- procesowanie i monitorowanie przepływu danych odnośnie zakupu materiałów i usług,
- zarządzanie danymi w systemie SAP,
- praca w środowisku międzynarodowym (ekspozycja na kontakty w j. angielskim oraz niemieckim - w mowie i piśmie),
- wyszukiwanie nowych dostawców (negocjowanie cen i warunków dostawy),
- sporządzanie okresowych raportów i analiz (wykorzystanie znajomości MS Excel).
Wymagania:
- znajomość języka niemieckiego (B2/C1) - warunek konieczny,
- znajomość języka angielskiego (B2) - warunek konieczny,
- wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne,
- doświadczenie w zakresie obsługi klienta obcojęzycznego,
- znajomośc systemu SAP - mile widziana,
- znajomość MS Office (w szczególności MS Excel).
Korzyści:
- stabilne i konkurencyjne warunki zatrudnienia,
- bogaty pakiet socjalny (opieka medyczna, karta Multi-Sport, szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, kursy językowe, bony świąteczne),
- praca w rozpoznawanej, stabilnej firmie, znajdującej się w fazie dużego wzrostu i poszerzania grupy odbiorców.